۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پز عالی آقازاده رئیس شورای شهر کرج با خودروی لوکس شهرداری
کد خبر: ۳۵۳۰۶۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۶ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

هر دم از این باغ بری می رسد؛

پز عالی آقازاده رئیس شورای شهر کرج با خودروی لوکس شهرداری

تصویری از آقازاده رئیس شورای شهر کرج در حال خوش گذرانی با خودروی دولتی در شمال کشور، چند روزی است که در فضای مجازی استان البرز دست به دست می چرخد.

پز عالی آقازاده رئیس شورای شهر کرج با خودروی لوکس شهرداری
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین به نقل از  تیتریک، تصویری از آقازاده رئیس شورای شهر کرج در حال خوش گذرانی با خودروی دولتی در شمال کشور، چند روزی است که در فضای مجازی استان البرز دست به دست می چرخد.
ماجرایی که واکنش امام جمعه کرج را هم به واسطه دست درازی به بیت المال، سکوت و چشم بستن برخی نسبت به رفتارهای ناهنجار به همراه داشت مبنی بر اینکه اگر خلافی در شهر صورت می گیرد، دوستان باید منتظر حرف وی باشند؟
 
در بخشی از انتقاد شدید اللحن آیت الله حسینی همدانی آمده است؛ "کسی جربزه دار و حرف زن برای دفاع از بیت المال در شهر وجود ندارد، حتما منتطرند جمعه ای بشود و من در خطبه های نماز صحبت کنم؟
 
اگر خلافی را می بینید و نگوئید شما هم در آن خلاف شریک هستید، در هر جایی از بالا تا پائین، به بنده هم اگر لازم شد و تخلفی داشتم تذکر بدهید، کسی از این قصه مصون نیست، مراقب اینگونه جریانات باشید".
 
همچنین در پی حواشی سفر رئیس شورای شهر کرج یه یکی از شهرهای شمال کشور، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان البرز این سفر را نوعی سوءاستفاده از بیت المال تلقی و اطلاعیه ای صادر کرد.
 
در بخشی از این اطلاعیه آمده است؛ استفاده از خودروی گران قیمت در شهرداری کرج که با مشکلات بسیاری مواجه است، چه ضرورتی دارد؟ سفر آخر هفته ای این مقام مسئول با خودروی سازمانی چه معنایی دارد؟
 
ماجرا به اینجا ختم نشد و دیگی اعضای شورای شهر کرج هم به پز عالی آقازاده رئیس شورا با خودروی شهرداری واکنش نشان دادند، مریم قهرمانی گفت: «قانون‌گریزی و بی‌تفاوتی به بیت‌المال قابل اغماض نیست.»
 
همچنین مجتبی حاجی قاسمی، عضو دیگر شورای شهر کرج اعلام کرد: «با سؤال از شهردار کرج متوجه شدم خودرو متعلق به شهرداری است؛ آقای چپردار، مباح بقیه بر ما حرام است، ولی بر شبهه دار و حرام!»
 
عمار ایزدیار هم در پستی نوشت؛ گرچه تخلف و اشتباهِ یک فرد را نمی توان به پای همه مجموعه نوشت لکن نمی توان به سادگی از کنار آن نیز گذشت. ما شرمنده مردم شده ایم و وظیفه عذرخواهی داریم و در برابر افکار عمومی دست تسلیم هم بالا برده ایم.
 
محمد اسدیان دیگر عضو شورا هم برخورد با تخلفات را فراجناحی دانست و خواستار رعایت تناسب بین جرم و مجازات شد. وی در بخشی دیگری گفت: از نقاط قوت رئیس شورا نیز حمایت و به نوبه خود نیز (بابت اتفاقات) عذرخواهی میکنم.
 
فاطمه منعمی و علی قاسمپور هم به اتفاقات اخیر شورا و استفاده از اموال بیت ‌المال واکنش نشان دادند. دو عضو شورا تلویحا نسبت به مواضع و حواشی ایجاد شده توسط رئیس شورای شهر کرج و فرزندش انتقاد کردند.
 
البته برخی کاربران فضای مجازی هم با خودروی حاشیه ساز IX۵۵ شهرداری کرج در دست یک آقازاده شوخی کردند و نوشتند "چشم ندارید ببینید طرف خودروی خوشگل سوار شده؟ منم بابام بره شورا از این بهتر سوار میشم.
 
حال باید منتظر ماند و دید آیا برخوردی با قانون شکنی و استفاده یک آقازاده از بیت المال در کرج که در رسانه ملی هم بازتاب پیدا کرد و اعتراض نمایندگان مجلس را هم به دنبال داشت، صورت می گیرد یا همچنان این استان از سوءاستفاده های این چنینی رنج می برد و مردم اعتماد خود را از دست می دهند.
 
 

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان