۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین معرفی بهترین جایگزین‌های آیفون ۱۳
کد خبر: ۳۵۳۰۱۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۴ ساعت: ۱۰:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در دریچه علم وفناوری امروز بخوانید ؛

معرفی بهترین جایگزین‌های آیفون ۱۳

اگر به دنبال جایگزینی برای خرید گوشی‌های سری آیفون ۱۳ هستید و نمی دانید باید چه گوشی بخرید، این گزارش را از دست ندهید.

معرفی بهترین جایگزین‌های آیفون ۱۳
 

به گزارش سرویس علم وفناوری صبح قزوین به نقل از اندروید اتوریتی، اکنون که شرکت اپل سری آیفون ۱۳ را معرفی کرده است، برخی به دلایلی نمی‌توانند یا نمی‌خواهند که از این گوشی‌ها استفاده کنند پس باید به دنبال آلترناتیو برای گوشی‌های هوشمند خانواده آیفون ۱۳ باشند. در این گزارش ما به معرفی و بررسی بهترین جایگرین‌های iPhone ۱۳ می‌پردازیم.

گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ

گوشی‌های شرکت سامسونگ همیشه در بین گوشی‌های پرچمدار با دستگاه‌های اپل هماهنگ بوده اند و تعجب آور نیست که خانواده Galaxy S۲۱ به راحتی یکی از بهترین جایگزین‌های iPhone ۱۳ در بازار باشد.

یکی از بزرگترین نقاط قوت این گوشی این است که سامسونگ وعده سه سال بروزرسانی سیستم عامل و چهار سال وصله‌های امنیتی را برای خانواده سری S۲۱ داده است. شاید این دستگاه به اندازه دستگاه‌های اپل خوب نباشد، اما بسیار بهتر از سایر OEM‌های Android است.

s21 series

هر سه گوشی Galaxy S۲۱، Galaxy S۲۱ Plus و Galaxy S۲۱ Ultra دارای پنل‌های ۱۲۰ هرتزی OLED، اتصال ۵G، دوربین‌های فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و فیلمبرداری ۸K هستند.

گوشی Galaxy S۲۱ ارزان‌ترین و کوچکترین مدل این خانواده است که دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، سیستم دوربین سه گانه نسبتاً محکم و بدنه پلاستیکی است. در همین حال، گوشی S۲۱ Ultra بزرگترین و گران‌ترین مدل آن است که دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، دو دوربین تله فوتو، طراحی شیشه‌ای و پنل +QHD است.

گوشی iPhone SE ۲۰۲۰ اپل

اگر می‌خواهید آیفون بگیرید، اما می‌خواهید چیزی ارزان‌تر از دستگاه‌های جدید باشد، اینجا است که نام iPhone SE ۲۰۲۰ مطرح می‌شود، چون این گوشی هوشمند نیز یکی از بهترین جایگزین‌های آیفون ۱۳ است.

آیفون SE با قیمت نسبتا مناسبی در ایالات متحده آمریکا به فروش رسید و ارزان‌ترین آیفون جدیدی است که می‌توانید اکنون تهیه کنید. با توجه به قیمت این گوشی، مشخصات خوبی را دریافت می‌کنید، مانند پردازنده A۱۳ Bionic، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP۶۷ و شارژر بی سیم، که نشان دهنده این است که جایگزین مناسبی برای آیفون جدید است.

iphone se

البته، شما برخی از ویژگی‌های آیفون ۱۲ و ۱۳ مانند چندین دوربین عقب، فناوری ۵G، صفحه نمایش با وضوح بالاتر و طراحی‌های جدید را از دست می‌دهید. همچنین ویژگی‌هایی مانند پنل با نرخ تجدید بالا و باتری بزرگ، اما با این حال، این یکی از ارزان‌ترین راه‌ها برای داشتن یک گوشی اپل است.

گوشی‌های خانواده وان پلاس ۹

دستگاه‌های OnePlus در طول سال‌های اخیر به طور پیوسته در حال افزایش قیمت بوده اند، اما بحث اینکه این گوشی‌ها ارزش این قیمت‌ها را ندارند همیشه مطرح است.

گوشی هوشمند OnePlus ۹ دارای شارژر سیمی ۶۵ واتی، تراشه Snapdragon ۸۸۸، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی است. گوشی وان پلاس ۹ پرو نیز دارای صفحه نمایش QHD+ OLED، شارژ بی سیم ۵۰ وات و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است.

one plus 9

وان پلاس همچنین تأیید کرده است که این گوشی‌ها سه سال بروزرسانی سیستم عامل و چهار سال وصله‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. این خبر خوشایند برای همه کسانی است که صرفاً به دنبال تعهد دیرینه بروزرسانی به دستگاه‌های اپل بودند، این گوشی‌ها یکی از گوشی‌های است که می‌توان به جای آیفون جدید خرید.

Asus Zenfone ۸

گوشی هوشمند Zenfone ۸ یکی از شگفت انگیزترین دستگاه‌های سال ۲۰۲۱ بوده و مطمئناً اگر به دنبال جایگزینی برای آیفون‌ های کوچکتر باشید، باید به آن توجه کنید. این دستگاه ایسوس یکی از معدود گوشی‌های پرچم دار اندروید امسال است.

این گوشی دارای پنل OLED ۵.۹ اینچی ۱۲۰Hz، Snapdragon ۸۸۸ SoC، سیستم دوربین دوگانه عقب (۶۴ مگاپیکسل اصلی و ۱۲ مگاپیکسل فوق عریض) و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر ۳۰ واتی است. دو ویژگی قابل توجه دیگر نیز این است که دارای استاندارد IP۶۸ و پورت ۳.۵ میلی متری است.

گوشی هوشمند

قیمت Zenfone ۸ از ۶۳۰ دلار شروع می‌شود، که یک نقطه قوت دیگر آن است؛ بنابراین کسانی که به دنبال یک پرچمدار جمع و جور اقتصادی هستند باید این گوشی را بررسی کنند.

Samsung Galaxy Z Flip ۳

بازار گوشی‌های تاشو به شدت در حال گرم شدن است، اما اپل هنوز آیفون تاشو ندارد. سامسونگ در این زمینه پیشتاز است و بدون شک Galaxy Z Flip ۳ یکی از بهترین گوشی‌هایی است که باید خریداری شود.

ارزان‌ترین تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۱ دارای طراحی تاشو شبیه به گوشی‌های کلاسیک مانند Motorola Razr V۳ است. تلفن را که باز کنید یک صفحه اصلی تاشو را خواهید دید. بستن دستگاه نیز از صفحه اصلی محافظت می‌کند و همچنین یک صفحه نمایش کوچک را نشان می‌دهد. صفحه کوچکتر برای همه چیز از اعلان‌ها و تاریخ و زمان گرفته تا مشاهده پیام‌ها و گرفتن عکس‌های سلفی استفاده می‌شود.

fold 3

گوشی تاشو Galaxy Z Flip ۳ همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر آب و دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی اصلی (اصلی، فوق عریض) است. تنها عیب واقعی این دستگاه این است که برچسب قیمت ۱۰۰۰ دلاری اگرچه برای یک گوشی تاشو ارزان است، اما در کل زیاد است. البته دوربین‌ها شگفت انگیز نیستند و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی برای یک گوشی اندرویدی بسیار کوچک است.

Sony Xperia ۱ III

شرکت سونی سال‌ها است بی سر و صدا تلفن‌های پرچمدار تولید می‌کند، اما تلفن‌های ۲۰۲۱ ممکن است بهترین دستگاه‌هایی باشد که این شرکت تا به حال ساخته است. Xperia ۱ III با Snapdragon ۸۸۸ SoC، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، شارژر سیمی ۳۰ واتی و شارژ بی سیم یک گوشی قدرتمند بوده و دارای چند نوآوری جالب است.

برای اولین بار، دستگاه سونی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی ۴K OLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. گوشی سونی همچنین برای اولین بار در این صنعت از یک دوربین تله فوتو متغیر استفاده می‌کند و توانایی عکسبرداری در زوم ۳x یا ۴.۴x را دارد. این گوشی یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض، استاندارد رتبه IP۶۸ و یک درگاه هدفون را در بر می‌گیرد.

sony 1 iii

مشابه گوشی Xperia ۱ III، اما چیزی کوچکتر می‌خواهید؟ اینجاست که Xperia ۵ III وارد می‌شود. شما وضوح صفحه نمایش ۴K را از دست می‌دهید، اما در عوض یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی +FHD به دست می‌آورید. پرچمدار کوچکتر سونی همچنین شارژ بی سیم را کنار می‌گذارد، اما شما بقیه مشخصات بالا را با این گوشی دارید.

سری گوگل پیکسل ۶

گوشی‌های Pixel ۶ و Pixel ۶ Pro هنوز به بازار نیامده اند، اما با این وجود، تلفن‌های گوگل همیشه جایگزین‌های عالی برای آیفون بوده اند، زیرا اندروید را کاملاً کارآمد کرده و تعهد طولانی را برای بروزرسانی سیستم ارائه می‌دهند.

هر دو گوشی دارای تراشه Tensor داخلی گوگل، پنل OLED با نرخ تازه سازی بالا و سنسور دوربین جدید هستند. تفاوت دستگاه Pro با پیکسل ۶ معمولی، یک دوربین سه گانه به جای یک سیستم دوربین دوگانه، یک صفحه نمایش QHD+ ۱۲۰ هرتزی به جای یک صفحه نمایش FHD+ ۹۰ هرتزی و احتمالاً یک باتری بزرگتر است.

iphone & google pixel

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ عرضه وجود ندارد، اما منابع غیر رسمی به راه اندازی در اواسط اکتبر اشاره می‌کنند؛ بنابراین ممکن است بخواهید تا آن زمان منتظر بمانید و ببینید گوگل چه چیزی را ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان