۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین «شب چره» در رادیو قزوین
کد خبر: ۳۵۲۹۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۰ ساعت: ۱۱:۵۳ ↗ لینک کوتاه

«شب چره» در رادیو قزوین

رادیو قزوین مجله شبانگاهی «شب چره» را همراه شنوندگان ورق می زند.

«شب چره» در رادیو قزوین
علی رحیمی در گفت‌وگوبا خبرنگار فرهنگ وهنر صبح قزوین؛ اظهار کرد: برنامه "شب چره" با هدف آگاهی بخشی به مردم در خصوص رویدادهای مختلف استان از شبکه استانی صدای مرکز قزوین پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه رادیویی شامل بخش‌های مختلفی همچون «چهارسوی فرهنگ»، «گپ شبانگاهی»، «معرفی کتاب» است. در بخش «معرفی کتاب» هر هفته چند عنوان کتاب جدید در حوزه نشر به مخاطبان معرفی می شود؛ «چهارسوی فرهنگ» معرفی و بازخوانی آثار ادبای استان، برقراری ارتباط با هنرمندان و ادبای استان «گپ شبانه» گپ شبانگاهی با هنرمندان، ورزشکاران و صحبت خودمونی با اقشار مختلف متناسب با تقویم روز می باشد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ادامه داد: از دیگر بخش های برنامه رادیویی «شب چره» برقراری ارتباط با گزارشگران رادیوهای استانی است که در هر قسمت از برنامه با یک استان ارتباط گرفته می شود تا جاذبه ها و ویژگی های خود را به مخاطبان قزوینی معرفی کنند.

این مسئول ابراز کرد: «شب چره» به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا و مرتضی نوری زاده از شنبه تا پنجشنبه به مدت 165دقیقه از ساعت 21:15 تا 24 تقدیم شنوندگان می شود.

وی عنوان کرد: این برنامه به تهیه کنندگی ابراهیم طاهری کیا، مرتضی نوری زاده، سیدحسین بی نیاز، محمدرضا توکل، علی جباری و صدابرداری نفی فلاح، سعید بخشی، اصغر خدابنده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ 1300/ د

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان