۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسیر منفصل سبزه‌میدان در روزهای آینده سنگفرش می‌شود
کد خبر: ۳۵۲۹۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۲۰ ساعت: ۱۰:۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری قزوین:

مسیر منفصل سبزه‌میدان در روزهای آینده سنگفرش می‌شود

آرش رشوندآوه گفت: هم‌اکنون ترافیک در فضای پروژه مسیر مفصل شرقی سبزه‌میدان جریان دارد و بخش آخر طرح و اجرای سنگفرش در روزهای آینده آغاز می‌شود.

مسیر منفصل سبزه‌میدان در روزهای آینده سنگفرش می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، اخیرا شهروندان قزوینی نسبت به اجرای کفسازی مسیر منفصل شرقی سبزه‌میدان و عملکرد نامناسب مسئولان و ایجاد ترافیک در این نقطه از شهر گلایه کردند. شهروندان از نبود مدیریت صحیح در فضای شهری و ترافیک گلایه کرده و درخواست رسیدگی از مسئولان مربوطه را خواستار هستند.

آرش رشوندآوه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با اشاره به اجرای کفسازی مسیر مفصل شرقی سبزه‌میدان اظهار کرد: پروژه بازآفرینی سبزه‌میدان به عنوان بخشی از دولتخانه صفوی دارای زیرپروژه‌های مختلفی در محدوده طرح است که براساس برنامه‌ زمان‌بندی شده و اولویت‌بندی آنها، اجرا شده و در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای پروژه‌ها تقسیم‌بندی شده و هشت الی 9 پروژه در حال انجام است؛ بسترسازی و کفسازی دو مفصل شرقی و غربی سبزه میدان (مفصل خیابان هلال احمر-سبزه‌میدان- فردوسی) و خیابان پیغمبریه-سبزه‌میدان- نادری برای آرام‌سازی ترافیک و در عین حال در راستای رفاه آسایش عابر پیاده اجرایی می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به تصمیم‌گیری اجرای این مرحله از پروژه عنوان کرد: در روزهای اخیر، شرکت‌ توزیع نیروی برق و آبفا برای ارتقاء کیفیت و توسعه شبکه خدمات‌رسانی خود به شهروندان اقدام کرده بودند، این امر موجب شد برای پرهیز از دوباره کاری و جلوگیری از محدودیت مجدد تردد برای شهروندان، تصمیم به تسریع در اجرای این طرح بگیریم.

رشوندآوه یادآور شد: مساحت اجرای طرح در مفصل شرقی سبزه‌میدان تقریبا یکهزار متر مربع بوده و مواد درنظرگرفته شده برای کفسازی این بخش از پروژه، سنگ کیوبیک شبه گرانیت درنظرگرفته شده است تا علاوه بر آرام‌سازی تردد خودروها، آسایش خاطر و آزادی عمل بیشتری برای عابران در فضای پروژه ایجاد شود.

وی به مراحل اجرای پروژه همچون جمع‌آوری آسفالت موجود، خاک‌برداری، آماده سازی بستر کف‌سازی، اجرای بتن‌ریزی و سنگ‌فرش پرداخت و گفت: تمام مراحل پروژه به غیر از اجرای سنگ‌فرش، درچهار شبانه روز که بخشی از آن مصادف با تعطیلات پایان صفر بود اجرایی شده است.

این مقام مسئول در پایان اذعان کرد: هم‌اکنون ترافیک در فضای پروژه جریان دارد و بخش آخر طرح و اجرای سنگفرش در روزهای آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/4006 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان