۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بهترین برنامه‌های آنتی ویروس در سال ۲۰۲۱
کد خبر: ۳۵۲۹۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۱۸ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

ایمن سازی تلفن‌های هوشمند ؛

بهترین برنامه‌های آنتی ویروس در سال ۲۰۲۱

با توجه به گسترش سرقت اطلاعات و نفوذ بدافزارها، بهترین راه نصب آنتی ویروس برای محافظت از گوشی است.

بهترین برنامه‌های آنتی ویروس در سال ۲۰۲۱
 

به گزارش سرویس علم وفناوری صبح قزوین ؛با افزایش هک و سرقت اطلاعات، ضروری است که از را‌ه های مطمئن ایمن سازی تلفن‌های هوشمند که در صدر آن‌ها برنامه‌های آنتی ویروس قرار دارند، استفاده کنیم. در ادامه و طبق اطلاعات مجله PC برترین آنتی‌های ویروس‌هایی که برای محافظت از تلفن‌های اندروید و iPhone شما در برابر ویروس‌های مضر و مخرب در سال ۲۰۲۱ استفاده می‌شوند را بررسی خواهیم کرد.

برنامه Bitdefender

نرم افزار Bitdefender Total Security شامل تمام ویژگی‌هایی است که برای گوشی‌های اندرویدی انتظار دارید، سیستم ضد سرقت گوشی را بهینه می‌کند و به شما امکان می‌دهد حفاظت کامل را برای دستگاه‌های Windows، Mac، اندروید و iOS فراهم کنید. همچنین امکان اسکن جامع همه پرونده‌های شما وجود دارد.

برنامه Bitdefender

برنامه Kaspersky

اطلاعات و گزینه‌های مربوط به کار‌هایی که با تلفن اندروید انجام می‌دهید را در اختیار شما قرار می‌دهد و برنامه داخلی Kaspersky Internet Security ویژگی‌های ضروری ضد ویروس و ضد سرقت را ارائه و چهار انتخاب عالی به شما می‌دهد. اسکن شبکه خانگی شما و بررسی حساب‌های هک شده برای دستگاه‌های Windows، Mac، Android و iOS در دسترس است.

آنتی ویروس Kaspersky

برنامه نورتون

با برنامه Norton ۳۶۰ Deluxe، می‌توانید Mobile Security را به عنوان یک VPN کاملاً کاربردی و مدیر رمز عبور در دستگاه‌های Windows، Mac، Android و iOS خود نصب کنید. با این حال، این شرکت ویژگی‌های ضد سرقت را حذف کرده و آن‌ها را زائد می‌نامد. نمرات عالی در تست‌های فیشینگ و مسدود کردن URL‌های مخرب باعث شده تا این برنامه یک آنتی ویروس مفید باشد.

برنامه نورتون

برنامه McAfee

برنامه McAfee AntiVirus Plus با ویژگی‌های مختلف از جمله پاک کردن فایل‌های ناخواسته، افزایش عمر باتری و همچنین ویژگی‌های ضد ویروس و ضد سرقت مورد انتظار، تشخیص عالی سایت‌های مخرب و کلاهبردار و درجه بالایی از حفاظت در برابر بدافزار‌ها یک آنتی ویروس بسیار کاربردی است.

برنامه McAfee

گفتنی است که این برنامه‌ها هنگام اشتراک نسخه رایگان مزایای کمی را ارائه می‌دهند که می‌توانید با پرداخت هزینه ماهانه یا سالانه از مزایای اصلی و اساسی آن‌ها بهره‌مند شوید.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان