۰۴/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۳ یکشنبه

صبح قزوین سیاه‌نمایی‌ها علیه وقف در فضای مجازی منصفانه نیست
کد خبر: ۳۵۲۸۳۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۱۲ ساعت: ۱۵:۵۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل اوقاف امور خیریه استان قزوین:

سیاه‌نمایی‌ها علیه وقف در فضای مجازی منصفانه نیست

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی گفت: وقف آن چیزی است که دیده می‌شود نه اخباری که هر روز بر علیه وقف در رسانه‌ها و کانال‌های غیرمعتبر و توییتر تبلیغ می‌شود که عده‌ای بدون آگاهی از واقعیت‌ها، اقدام به جریان سازی می‌کنند.

سیاه‌نمایی‌ها علیه وقف در فضای مجازی منصفانه نیست
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی امروز در پانزدهمین رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح "احسان ماندگار" که به همت موقوفات استان و متولیان برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد و ناظر پانزدهیمن رزمایش کمک‌های مومنانه با کمک مردم و امور خیریه هستیم و دوهزار و 500 بسته معیشتی به ارزش 480هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند که از قبل در قالب طرح احسان و طرح محله به محله شناسایی شده نیز طی دو روز آینده توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای مأموریت و رسالت وقف جهت تکریم هم نوع می‌باشد، افزود: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۲۲ و نیم میلیارد تومان در حوزه معیشت، بهداشت، لوازم التحریر،آموزش و آزادسازی زندانیان از محل درآمد موقوفات استان هزینه شده که نشان می‌دهد وقف موجب گره‌گشایی و اثربخشی است.

مدیرکل اوقاف امور خیریه استان قزوین بیان کرد: طی این چندسال که امور خیریه و وقف ترسیم شده؛ مردم همواره شاهد وقف بی منت و کریمانه هستند و در این راستا گام برمی‌دارند.

مجیدی با اشاره به فضای ایجاد شده نسبت به وقف در استان ابراز کرد: رمز وقف آن چیزی است که دیده می‌شود نه اخباری که هر روز بر علیه وقف در رسانه‌ها و کانال‌های غیرمعتبر و توئیتر تبلیغ می‌شود که بدون آگاهی از واقعیت ها، اقدام به جریان سازی می‌کنند لذا از آن‌ها دعوت می‌کنم به آنچه که در واقعیت هست بپردازند نه آنچه در فضای مجازی خیلی راحت نقل می‌کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: وقف از صدر اسلام تاکنون استوار ایستاده لذا منصفانه نیست تا با فضای مجازی عرصه‌داران این خدمت بی‌منت و کریمانه را که برای خدمت، جهاد و حمایت از مستضعفان عالم به میدان می‌آیند از صحنه خارج کرد.

وی در پایان گفت: برای رفع مشکلات مردم باید آستین‌ها را بالا بزنیم و در کنار متولیان اوقاف و موقوفات وارد عمل شویم تا از این طریق بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به نیازمندان عرضه بداریم.

انتهای پیام/1900

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان