۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین استانداران مانع تعطیلی واحد‌های تولیدی و تعدیل نیرو شوند
کد خبر: ۳۵۲۷۶۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۸ ساعت: ۱۲:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رییس قوه قضاییه:

استانداران مانع تعطیلی واحد‌های تولیدی و تعدیل نیرو شوند

محسنی ‌اژه‌ای با اشاره به این که کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفته تاکید کرد: هیچ واحد تولیدی نه تنها نباید تعطیل شود بلکه نباید از ظرفیت اسمی آن نیز کم شود و حتی باید برای افزایش ظرفیت تولید از همه امکانات استفاده شود و البته این امر از وظایف استانداران است.

استانداران مانع تعطیلی واحد‌های تولیدی و تعدیل نیرو شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای ظهر امروز در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم استان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز امیدی که در مردم پیدا شده را باید ارتقاء بخشیم که این مهم تنها با حرف عملی نمی‌شود و باید به طور عملی کار کرد.

وی افزود: ارتباط سه قوه در سه ماه اخیر بسیار خوب بوده و جلسات متعددی باهم داشتیم به طوری که در عرض یک ماه با فراکسیون‌ها، کمیسیون‌های مجلس، وزرا و معاونین رئیس جمهور و اقشار مردم نشست داشتیم.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: یکی از مسائلی که به شدت به آن اعتقاد دارم استفاده از ظرفیت مردم و توجه به کرامت مردم است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای رفع مشکلات و امیدآفرینی و ارتقاء عزت و رفاه مردم استفاده کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: برخوردهای سلیقه‌ای مانع پیشرفت کار می‌شود؛ باید دست به دست هم داده و با استفاده از خرد جمعی و ظرفیت نخبگانی مشکلات را احصاء و برای حل آن تدبیر کنیم.

اژه‌ای اذعان کرد: درصدد هستیم که یک کارگروه ویژه با حضور بنیاد شهید، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای حل مشکلات این قشر ایجاد کنیم.

وی یادآور شد: امروز ۲۰درصد پرونده‌های قوه قضائیه موضوعات و اختلافات خانوادگی است که می‌شود با کمک خود مردم و جامعه آن را حل کرد و موضوعی نیست که صرفا با اعمال قانون حل شود؛ وقتی با صلح و سازش حل شود از برکات بیشتری برخوردار است.

محسنی اژه‌ای ادامه داد: استان قزوین ظرفیت عظیم تاریخی و‌ عقبه مذهبی دارد و بهره‌وری و فعالیت اقتصادی این استان بسیار بالاست که از سرمایه‌های مهم این خطه به شمار می‌رود.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: امروز که در جنگ اقتصادی هستیم هیچ واحد تولیدی نه تنها نباید تعطیل شود بلکه نباید از ظرفیت اسمی آن هم کم شود و حتی باید برای افزایش ظرفیت تولید آن از همه امکانات استفاده شود و این وظایف برعهده استاندار است.

وی در پایان گفت: در برخی موارد مشکلات و‌ خلا قانونی داریم که نیاز است خود نمایندگان هم برای حل این موضوعات به میدان بیایند و برخی مسائل هم باید با فرهنگ‌سازی حل کنیم چون قوه قهریه در برخی موضوعات به ویژه حوزه اجتماعی راه گشا نخواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان