۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اختلاف نظر جریان‌های سیاسی نباید به قزوین آسیب بزند
کد خبر: ۳۵۲۷۴۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۸ ساعت: ۸:۵۹ ↗ لینک کوتاه

اژه‌ای در بدو ورود به استان قزوین:

اختلاف نظر جریان‌های سیاسی نباید به قزوین آسیب بزند/ گلوگاه‌ها و بسترهای فساد در استان را از بین می‌بریم

غلامحسین محسنی اژه‌ای با اشاره به اینکه جریان‌های سیاسی نباید به قزوین آسیب بزند افزود: گلوگاه‌ها و بسترهای فساد در استان را از بین می‌بریم

اختلاف نظر جریان‌های سیاسی نباید به قزوین آسیب بزند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام محسنی اژه‌ای دقایقی پیش در بدو ورود به استان قزوین با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شهدای این استان ادای احترام کرد.
 
وی در حاشیه این مراسم با اشاره به پیشینه تاریخی و مذهبی استان قزوین اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های بسیار بالای مادی و معنوی برخوردار است و جا دارد که نگاه ویژه‌ای به این استان صورت گیرد.
 
رئیس قوه قضاییه ادامه داد: علمای بزرگی در این خطه در رشته‌های مختلف فقه، اصول، کلام، فلسفه و ادبیات حضور داشتند و‌ شهدای والا مقامی در این استان امثال شهید رجایی و شهید بابایی و آزادگان بسیار بزرگ همچون حجت‌الاسلام ابوترابی که نمادی از مقاومت و ایثار و ایستادگی بودند، نیز به جا ماندند.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: استان قزوین یکی از قطب‌های اقتصادی، صنعتی و کشاورزی با بیش از ۳هزار واحد صنعتی، تولیدی و دشت‌های فراوان حاصلخیز است و از قطب‌های علمی با مدارس متعدد علمیه و دانشگاه‌های بزرگ است.
 
اژه‌ای تاکید کرد: استان قزوین مردمی همیشه در صحنه دارد که در مقاطع مختلف در میدان حضور دارند لذا جا دارد که نگاه ویژه‌ای به این استان شود و نباید با این همه ظرفیت‌های مادی و معنوی در اینجا مشکلاتی وجود داشته باشد.
 
وی ادامه داد: بدیهی است با این همه ظرفیت در استان قزوین نیز ممکن است که جریان‌های مختلف سیاسی وجود داشته باشد اما نباید این مسائل سیاسی باعث شود که استان آسیب ببیند بلکه باید استان با استفاده از مجموع ظرفیت‌ها به نفع کشور، مردم و نظام ارتقاء پیدا کند.
 
رئیس قوه قضائیه عنوان کرد: بر این اساس و در راستای سفرهای استانی تصمیم گرفته شد که به این استان سفر شود که البته به علت کرونا کمی با تاخیر اتفاق افتاد.
 
اژه‌ای بیان کرد: در این استان چند مسئله مهم وجود دارد که امیدوارم که به کمک همه مسئولین استانی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانداران، شهردار و شوراهای شهر، نمایندگان مجلس، قوه قضائیه و آحاد مردم بتوانیم در این چند مسئله مهم قدم‌های بلندتر و گسترده‌تر از گذشته برداریم.
 
این مقام مسئول با اشاره به مسائل مهم در استان قزوین تصریح کرد: مسئله آب، محیط زیست، زمین، وقف و بعضی از ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله مسائل مهم در استان قزوین است.
 
وی افزود: با بررسی مسائل نیز آنچه که به دولت و مجلس مربوط می‌شود را برای برخورد با ناهنجاری‌ها، فساد و تبعیض و از بین بردن گلوگاه‌ها و بسترهای فساد توسط دولت نیز به آن منتقل می‌شود.
 
رئیس قوه قضائیه ابراز کرد: برای حل مسائل موجود آنچه که به مجلس مربوط شود را برای وضع قوانین جدید منتقل می‌کنیم و نهایتا آنچه که مربوط به قوه قضائیه می‌شود در راستای مبارزه با فساد و تبعیض و گره گشایی از مجموع مشکلات نیز رسیدگی خواهد شد.
 
اژه‌ای در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در این سفر یک بررسی دقیقی داشته باشیم و هر آنچه که در استان قابل رفع است را رفع کنیم و آنچه که در سطح استانی رفع نمی‌شود نیز با کمک سایر دستگاه‌های مربوط در تهران برای رفع آن تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان