۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان قزوین با شرایط خاص برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۵۲۶۷۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۳ ساعت: ۲۱:۴ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین:

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان قزوین با شرایط خاص برگزار می‌شود

منوچهر حبیبی با اشاره به اینکه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان به هیچ عنوان به صورت دسته‌روی برگزار نخواهد شد، افزود: رسانه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی در راستای ترغیب شهروندان جهت شرکت در واکسیناسیون تلاش نمایند.

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان قزوین با شرایط خاص برگزار می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، منوچهر حبیبی در حاشیه جلسه ستاد مقابله و پیشگیری کرونا که عصر امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: تاکنون 62 درصد افراد واجد شرایط بالای 18 سال در استان واکسینه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته جاری این میزان به 70درصد افزایش یابد.

وی با اظهار امیدواری از اینکه تا پایان مهرماه تمامی جمعیت واجد شرایط بالای 18 سال در استان واکسینه خواهند شد؛ افزود: همزمان با سالروز اربعین سید و سالار شهیدان برنامه ای با عنوان پیاده‌روی جاماندگان اربعین در استان برگزار می‌شود که البته این مراسم به هیچ عنوان به صورت دسته‌روی نخواهد بود.

حبیبی اذعان کرد: برای برگزاری این مراسم برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است تا این پیاده‌روری به صورت محدود در 4 الی 5 نوبت به سمت امام زاده حسین (ع) برگزار شود.

این مقام مسئول گفت: از 15 مهرماه نمایشگاه‌ها با سه شرط تزریق دو دوز واکسن، تست پی سی آر منفی و برگزاری در فضای باز مجاز به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: برخی نمایشگاه‌ها در فضای بسته فقط با یک سوم ظرفیت و با شرط های ذکر شده مجاز به فعالیت خواهند بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تاکید کرد: با توجه به شرایط نارنجی حاکم در استان، حضور کارکنان در ادارات بنا به تشخیص مدیر آن خواهد بود اما در هر صورت باید ضوابط و پروتکل‌ها به صورت دقیق جهت حفظ جان کارکنان رعایت شود.

حبیبی در پایان گفت: لازم است رسانه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با فواید تزریق واکسن فرهنگ‌سازی کرده تا از این طریق افراد ترغیب به تزریق واکسن شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان