۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید مجازی و حضوری خواهند بود
کد خبر: ۳۵۲۶۶۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۳ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید مجازی و حضوری خواهند بود

حسنعلی اصغری گفت: بنا نداریم به قبل از کرونا برگردیم و رویکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، ترکیبی از کلاس‌های حضوری و غیر حضوری خواهد بود و از فرصت‌ آموزش‌های مجازی بهره‌مند خواهیم شد.

آموزش‌ها در سال تحصیلی جدید مجازی و حضوری خواهند بود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، حسنعلی اصغری صبح امروز در آئین نمادین استانی آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان صدیقه کبری با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: روند واکسیناسیون فرهنگیان در استان به خوبی انجام شد که این امر در سایه همکاری آموزش و پرورش با دانشگاه علوم پزشکی محقق شده است.

اصغری با اشاره به اینکه رتبه آموزش و پرورش استان از رتبه 21 به رتبه 10 کشور ارتقاء پیدا کرده، بیان کرد: بنا داریم در تمام ساعت‌ها کار کنیم و نواندیشی را یک ضرورت جدی برای آموزش و پرورش می‌دانیم.

حل مسائل جدید نیازمند رویکردهای جدید است

اصغری گفت: حل مسائل جدید نیازمند رویکردهای تازه بوده و قطعا امکان حل مسائل جدید با روش‌های گذشته امکان‌پذیر نیست، اگر بخواهیم تفکر منطقی حل مسائل بر جامعه حاکم شود باید نگاه عمیق‌تر به تعلیم و تربیت کشور داشته باشیم.

این مقام‌ مسئول اظهار کرد: بنا نداریم به قبل از کرونا برگردیم و رویکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، ترکیبی است و از آموزش‌های مجازی بهره‌مند خواهیم شد.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از برپایی کلاس‌های حضوری ۶۰۰ مدرسه در استان خبر داد و گفت: بنا نداریم به قبل از کرونا برگردیم و رویکرد آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، ترکیبی از کلاس‌های حضوری و غیر حضوری خواهد بود و از فرصت‌ آموزش‌های مجازی بهره‌مند خواهیم شد. 

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان