۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین معرفی اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی قزوین به شورای انتظامی
کد خبر: ۳۵۲۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۷/۱ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

در پی احتمال نقض دستورالعمل وزارت راه انجام شد؛

معرفی اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی قزوین به شورای انتظامی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از معرفی اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی به شورای انتظامی و همچنین احتمال لغو پروانه مهندسی اعضا خبر داد.

معرفی اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی قزوین به شورای انتظامی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین؛ سیدعلی هاشمی با اشاره به ابلاغ وزیر راه و شهرسازی مبنی ممنوعیت هر نوع ارجاع کار از طریق سازمان و یا استان اعم از کارشناسی موضوع ماده ۲۷، نظارت، کنترل نقشه و… اظهار کرد: تعدادی از اعضای هیئت‌مدیره نظام‌مهندسی ساختمان استان قزوین به دلیل نقض این قانون به شورای انتظامی معرفی شده‌اند.

وی با بیان اینکه پرونده این افراد باید رسیدگی شود، افزود: در صورت احراز در هر مرحله‌ای حتی بعد از انتخابات و موفقیت آن‌ها در دور جدید، از هیئت‌مدیره کنار گذاشته خواهند شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: در اقدامی دیگر این تعداد از افراد به وزارتخانه معرفی شده‌اند تا در صورت احراز تخلف مطابق بند ج ماده ۲۳ قانون نظام‌مهندسی با آن‌ها برخورد شود.

وی اضافه کرد: بر طبق این بند وزیر اختیار دارد در صورت احراز تخلف افراد، پروانه متخلفین را نیز باطل کند.

هاشمی ادامه داد: برخی از اعضای هیئت‌مدیره معتقد هستند که اقدام و کار آن‌ها برخلاف دستورالعمل صادرشده از سوی وزارت و راه و شهرسازی نیست و توجیهاتی دارند که باید رسیدگی شود.

وی در پایان یادآور شد: ما تابع قانون هستیم و هر آنچه قانون تصریح کند ملاک عملکرد ما خواهد بود و در همین راستا نیز تلاش خواهیم کرد تا انتخاباتی سالم و عادلانه داشته باشیم.

انتهای پیام/1404

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان