۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین با جدیت تمام پیگیر دریافت ویزاهای مواکب قزوین است
کد خبر: ۳۵۲۶۱۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۳۱ ساعت: ۱۶:۱۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین:

با جدیت تمام پیگیر دریافت ویزاهای مواکب قزوین است

رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: پیگیری‌ها برای دریافت تمام ویزاهای درخواست شدهٔ موکب‌ها ادامه دارد.

با جدیت تمام پیگیر دریافت ویزاهای مواکب قزوین است
به گزارش سرویس فرهنگ وهنر صبح قزوین، مهدی طاهرخانی، رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین ضمن رد هرگونه کاهش قطعی سهمیهٔ موکب‌های اعزامی در قزوین گفت: پیگیری‌ها برای دریافت تمام ویزاهای درخواست شدهٔ موکب‌ها ادامه دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ستاد عتبات عالیات استان قزوین پیگیری‌های لازم را برای دریافت ویزا و مجوز موکب‌ها انجام می‌دهد.

طاهرخانی با بیان این‌که حدود 594 پاسپورت از سوی ستاد عتبات عالیات به تهران ارسال شده بود، عنوان کرد: تا به این لحظه حدود 421 ویزا دریافت و به موکب‌ها تحویل داده شده است.

این مسؤول با بیان این‌که بیش از 70 درصد ویزاهای درخواستی موکب‌ها در قزوین دریافت شده است، عنوان کرد: پیگیری‌های لازم برای صدور 200 ویزای باقی‌مانده ادامه دارد و با توجه به مساعدت و قول‌های داده شده از سوی مسؤولین وزارت کشور و هم‌چنین ستاد عتبات، در تلاش هستیم تا ویزای افراد باقی‌مانده را نیز دریافت کنیم.

وی با بیان این‌که ستاد عتبات عالیات متولی اصلی دریافت ویزا و مجوز اعزام موکب‌ها به سفر اربعین است، تصریح کرد: نمایندهٔ ستاد قزوین در یک هفتهٔ اخیر در تهران مستقر شده و از نزدیک و به‌صورت میدانی پیگیری لازم را برای دریافت روادید موکب‌ها انجام می‌دهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در پایان یادآور شد: از سهمیهٔ سراسری ستاد بازسازی عتبات عالیات تعداد 3 هزار نفر کاهش پیدا کرده و در تلاش هستیم تا کمترین میزان کاهش مربوط به استان قزوین باشد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان