۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دفاع مقدس ادامه نهضت عاشورا است
کد خبر: ۳۵۲۶۱۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۳۱ ساعت: ۱۵:۵۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین:

دفاع مقدس ادامه نهضت عاشورا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قزوین گفت: با نگاهی به ارزش های دفاع مقدس در می یابیم دفاع مقدس ادامه نهضت بزرگ عاشورا است.

دفاع مقدس ادامه نهضت عاشورا است
 
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛حجت الاسلام حسن شجاعی مهر در نشست خبری که ظهر امروز همزمان با هفته دفاع مقدس در سالن شهید حسن پور سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین برگزار شد اظهار کرد: دفاع مقدس ما در واقع ادامه نهضت عاشورا است و وقتی نگاه جامعی به ارزش‌های جاری در آن می‌کنیم، صحنه‌های زیبای عاشورا را در دفاع مقدس نیز می‌بینیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین بیان کرد: رزمندگان ما به مولای خود امام حسین (ع) و یارانشان اقتدا کردند و این عزت را رقم زدند.

وی بیان کرد: در عاشورا مؤلفه‌های مختلف اسلام از جمله نماز و قرآن را می‌بینیم، در دوران دفاع مقدس هم می‌بینیم که رزمندگان چه ارتباط تنگاتنگی با مفاهیم دینی داشتند، حضرت امام حسین (ع) قرآن ناطق بود و نگاه رزمندگان ما به ولایت همان نگاه همراهان امام حسین (ع) به ایشان است.

شجاعی مهر مطرح کرد: همه اقدامات رزمندگان ما در جبهه‌ها بر اساس منطق و عقلانیت اتفاق افتاده است و در کنار آن بصیرت در ایام دفاع مقدس موج میزند؛ خلوص، ایثار و گذشت در این دوران صحنه‌های فراموش نشدنی از روحیه مقاومت و ایستادگی به جای گذاشته است.

وی تاکید کرد: آثار ۸ سال دفاع مقدس نباید در گوشه موزه‌ها بماند بلکه باید به جامعه عرضه شود و چراغ ادامه راه باشد.

این مسئول گفت: هنر امام خمینی (ره) همراه کردن همه آحاد جامعه با جریان دفاع مقدس بود، جریانی که همه مردم در همه اقشار در آن حضور پیدا کرده و صحنه‌های زیبایی را خلق نمودند، ما در دفاع مقدس ابهت انقلاب را به همه جهان نشان دادیم و مردان میدان این اتفاق را رقم زدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن (ع) شهرستان قزوین یادآور شد: زیبایی‌های دوران دفاع باید گفته شود و دستاوردهای آن باید دکترین جامعه باشد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان