۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین سردار عراقی گزینه اصلی مجمع نمایندگان استان برای استانداری قزوین
کد خبر: ۳۵۲۶۰۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۳۱ ساعت: ۹:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان خبر داد

سردار عراقی گزینه اصلی مجمع نمایندگان استان برای استانداری قزوین

روح‌الله عباسپور گفت: با توجه به درخواست وزیر محترم کشور و مشورت با نمایندگان مجلس، سردار عراقی که دارای ویژگی های منحصر به فرد شخصی و اجتماعی است را به عنوان استاندار قزوین پیشنهاد دادیم.

سردار عراقی گزینه اصلی مجمع نمایندگان استان برای استانداری قزوین
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، روح‌الله عباسپور با اشاره به حاشیه‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص معرفی چهره‌های گوناگون جهت تصدی استاندار قزوین گفت: براساس تصمیم وزیر کشور، تمام فعالیت‌های استان با مشورت مجمع نمایندگان استان دنبال می‌شود، مجمع نمایندگان استان قزوین نیز سردار عراقی را به لحاظ محبوبیت، مردمی بودن، قدرت مدیریت بحران و برخورداری از تجربه در فعالیت‎‌های اجرایی به عنوان استاندار قزوین معرفی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه گزینه بومی می‌تواند گره‌گشای مشکلات استان باشد افزود: سردار عراقی یکی از شخصیت‌هایی است که به عنوان عامل وحدت و محبوبیت درنظر گرفته‌ایم؛ البته نتیجه نهایی برای انتخاب استاندار باید از سوی دولت اعلام شود.


چندی پیش مجمع نمایندگان استان قزوین در نامه ای خطاب به وزیر کشور سردار عبدالله عراقی را به عنوان گزینه پیشنهادی جهت تصدی استانداری قزوین به وزارت کشور معرفی کرد که البته این پیشنهاد توسط اقشار گوناگون مردم مورد حمایت قرار گرفته است.

انتهای پیام /

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان