۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین قدرت نظامی جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است
کد خبر: ۳۵۲۵۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۳۰ ساعت: ۱۹:۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

قدرت نظامی جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است

امام جمعه قزوین گفت: قدرت نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است و با همین پشتوانه دشمنان به استیصال کشیده شده‌اند.

قدرت نظامی جمهوری اسلامی پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ آیت الله عابدینی ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس که در سالن شهید امامی برگزار شد اظهار کرد: وحدت حوزه و دانشگاه پیش از آغاز دفاع مقدس و نبرد بر علیه کشور جلوه زیبایی از همراهی و همدلی این دو مجموعه علمی به تصویر کشاند.

وی افزود: وحدت حوزه و دانشگاه و همچنین همراهی و همدلی دیگر اقشار جامعه در نبرد با دشمن و متجاوزین جلوه‌هایی زیبا از عشق به اسلام و انقلاب را در نخستین سالهای پیروزی انقلاب به نمایش گذاشت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران هم از ابتدای انقلاب تا به امروز حامی اصلی انقلاب و آرمانهای ناب آن بوده‌اند و این همراهی جای تقدیر دارد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه دفاع مقدس به مثابه واقعی یک دانشگاه بود، تاکید کرد: دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه‌های مختلف اقتدار امروز کشور را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: کشوری که در ابتدای دفاع مقدس از داشتن ابتدایی‌ترین امکانات محروم بود امروز یک کشور پیشرفته نظامی است که حتی تجهیزات نظامی و دفاعی به دنیا صادر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان یادآورد: این قدرت نظامی و اقتدار پشتوانه عظیم برای مقاومت اسلامی است و با همین پشتوانه دشمنان به استیصال کشیده شده‌اند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان