۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تزریق بیش‌از ۳۰هزار واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه استان قزوین
کد خبر: ۳۵۲۵۷۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۹ ساعت: ۱۲:۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) خبر داد؛

توزیع ۲۲۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی بین نیازمندان استان/حدود ۳۰هزار واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه تزریق شد

سردار رستمعلی رفیعی آتانی با اعلام اینکه تاکنون بیش‌از ۳۰هزار واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه استان تزریق شده، افزود: بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی بین نیازمندان قزوین توزیع شده است.

تزریق بیش‌از ۳۰هزار واکسن کرونا در مراکز تجمیعی سپاه استان قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی صبح امروز در نشست خبری در سالن جلسات سپاه صاحب‌‌الامر(عج) استان اظهار کرد: دفاع مقدس و هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا مجدد خیانت‌ها و خباثت‌های دشمنان و ایستادگی و قدرت جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان بکشیم.

وی افزود: هفته دفاع مقدس بهانه‌ای است تا قدردان مردم عزیز کشورمان باشیم، مردمی که در با ایثارگری‌های خود توانست مقابل ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی و از عزت و استقلال خود دفاع کند.

فرمانده سپاه استان قزوین با یادآوری رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: دستاوردهای عظیم دفاع مقدس نیازمند تنبین است و این رسانه‌ها هستند که با قلم و بیان شیوا می‌توانند جنبه‌های مشروعیت و عقلانیت این حماسه را برای همگان تشریح کنند.

همدلی و همراهی مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس

رفیعی آتانی اذعان کرد: شجاعت ملت و کوچک شمردن دشمن از دستاوردهای دفاع مقدس بود و امیدواریم با قلم‌های رسانه‌ها هنرنمایی فرزندان بی بدلیل ایران را به رخ جهانیان کشیده شود.

وی مطرح کرد: هر سال در هفته دفاع مقدس برنامه‌های به منظور گرامیداشت این حماسه تاریخی تدوین و برگزار می‌شود و سپاه همانند سایر نهادهای انقلابی به تببین این رشادت‌ها و حماسه‌ها می‌پردازد.

این مقام مسئول گفت: آغاز دفاع مقدس در ۳۱ شهریورماه با برگزاری برنامه‌های مختلفی همراه شده که تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، دیدار رزمندگان دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان، گرامیداشت حماسه عملیات کمان ۹۹، سخنرانی پیش از نماز جمعه فرماندهان نواحی سپاه، گلباران مزارو غبارروبی شهدا و رونمایی از کتب دفاع مقدس از جمله این برنامه‌هاست.

رفیعی آتانی با اشاره به اینکه همدلی و همگرایی مسئولان و مردم را در دفاع مقدس تجربه کردیم و امروز نیز به این همدلی نیازمندیم، یادآور شد: تجلیل از رزمندگان جبهه سلامت و تقدیر از فعالان جبهه مقاومت از سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دفاع مقدس است.

وی ابراز کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بیان کردند: جغرافیای مقاومت را از دست ندهید، امیدواریم بتوانیم در روز پایانی هفته دفاع مقدس جریان جبهه مقاومت را به جامعه معرفی کنیم چراکه ایستادگی تنها راه مقاومت ما است و این مقاومت را بیش از چهل سال تجربه کردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز روز قدرت‌نمایی است و با دستاورد عظیم دفاع مقدس استقلال خود را حفظ خواهیم کرد و آن را استمرار خواهیم داد تا دوباره مثلث ملت، مردم و رهبری رخ نمایی کند.

توزیع ۲۲۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

رفیعی‌آتاتی اظهار کرد: مفتخریم که جمهوری اسلامی دفاع از مرزها را در حد اعلی انجام داده است؛ هیچ فرقی بین تاریخ شفاهی شرق و غرب کشور را نمی‌بینیم که البته قزوینی‌ها در غرب یک برجستگی دارند و رزمندگان در عملیات‌ها نقش موثری داشته‌اند.

وی ضمن اشاره به اقدامات سپاه در حوزه مقابله با تهدیدات دشمن مطرح کرد: سپاه با تمام وجود در صحنه عمل وارد شده است و در مقابله با دشمن به فرمان رهبری گوش فرا می‌دهیم؛ حدود ۲۰ ماه و از ابتدای شیوع ویروس کرونا، سپاه به نمایندگی از مردم قزوین در تمام عرصه‌ها حضور داشته و ۲۲۰ میلیارد تومان ارزش ریالی بسته‌هایی را بین نیازمندان توزیع کرده است.

فرمانده سپاه استان قزوین با اعلام خبر راه‌اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان یادآور شد: حدود ۳۰هزار واکسن کرونا در ایستگاه‌های تجمیعی سپاه به مراجعین تزریق شده است.

رفیعی آتانی در پایان با اشاره به فعالیت بیش‌‌از ۷۰۰ گروه جهادی در ماموریت توزیع بسته‌های مومنانه افزود: تمامی مراکز درمانی سپاه در خدمت شهروندان بوده و شبانه‌روز در حالت خدمت‌رسانی هستند؛ تاکنون یکهزار و ۸۰۰ نفر به صورت سرپایی در درمانگاه پاکروان تحت درمان و مراقب‌های پزشکی قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان