۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین بیش از ۹۰ درصد سربازان وظیفه نیروی انتظامی قزوین واکسینه شده‌اند
کد خبر: ۳۵۲۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۷ ساعت: ۱۲:۲۳ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

بیش از ۹۰ درصد سربازان وظیفه نیروی انتظامی قزوین واکسینه شده‌اند

گفت: خوشبختانه قزوین جزو استان‌های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کادر نظام وظیفه عمل کرده و در اواخر مردادماه همزمان با واکسیناسیون کادر نیروی انتظامی، دوز اول واکسیناسیون سربازان انجام وظیفه را نیز انجام داده است.

بیش از ۹۰ درصد سربازان وظیفه نیروی انتظامی قزوین واکسینه شده‌اند
سرهنگ داود عبدالمالکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ از واکسیناسیون ۹۰ درصد از سربازان وظیفه نیروی انتظامی در استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: با همکاری بسیار خوبی که با جامعه دانشگاهی علوم پزشکی قزوین صورت گرفت بیش از ۹۰ درصد از سربازان وظیفه و تمام نیروهای کادری نیروی انتظامی استان قزوین واکسینه شده‌اند.

وی افزود: واکسیناسیون تعداد باقی‌مانده به همراه خانواده‌ها و جامعه بازنشستگان نیروی انتظامی قبل از نیمه اول مهرماه به پایان می‌رسد و بعد از آن مرکز ما در خدمت سایر شهروندان قرار دارد تا در کنار هم بتوانیم پیشگیری لازم را به عمل آورده و کنترل لازم را در مورد بیماری کووید ۱۹ داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: خوشبختانه قزوین جزو استان‌های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کادر نظام وظیفه عمل کرده و در اواخر مردادماه همزمان با واکسیناسیون کادر نیروی انتظامی، دوز اول واکسیناسیون سربازان انجام وظیفه را نیز انجام داده است.

ضوابط بهداشتی در حوزه سربازان اجرا می‌شود

عبدالمالکی ادامه داد: همچنین ناجا در اوایل شیوع کرونا به منظور کاهش نگرانی‌های خانواده‌ها در جهت اعزام فرزندان مشمول خدمت سربازی ضمن تاخیر در زمان اعزام، مراکز آموزشی را افزایش داد تا اقدامات لازم همراه با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تعداد محدود از نیروهای صورت گیرد.

این مسئول انتظامی در پایان گفت: کاهش مدت زمان آموزش بدون خدمت از دو ماه به یک ماه، ادامه آموزش در یگان‌های طی دو ماه اولیه، گندزدایی و ضدعفونی روزانه اماکن و تجهیزات ناجا و انجام تست رایگان کرونا از اقدامات ستاد فرماندهی انتظامی به منظور مقابله با کرونا بود.
انتهای پیام/ 1003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان