۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین گفتمان مطالبه گری و صیانت از بیت‌المال را ادامه می‌دهم
کد خبر: ۳۵۲۵۱۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۵ ساعت: ۲۰:۴ ↗ لینک کوتاه

نامزد تصدی شهردار قزوین:

گفتمان مطالبه گری و صیانت از بیت‌المال را ادامه می‌دهم

اسلامی صدر با تبریک به شهردار جدید قزوین گفت: همواره در مسیر صیانت از اموال عمومی و حقوق مردم ایستاده‌ام و در این مسیر و در چارچوب رهنمودهای امام راحل (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک کنشگر اجتماعی به تکلیف خود در قبال جامعه عمل خواهم کرد.

گفتمان مطالبه گری و صیانت از بیت‌المال را ادامه می‌دهم
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، غلامحسین اسلامی صدر که به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی برای شهرداری قزوین از او نام برده می‌شد پس از انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود برای گزینه منتخب آرزوی موفقیت کرد.
در متن پیام وی آمده است: فرآیند انتخاب شهردار قزوین نتیجه‌ای بسیار سترگ بر جای گذاشت و آن قوام یافتن گفتمان عدالت خواهی، تحول خواهی و فسادستیزی در بدنه جامعه و ساری شدن آن در بین توده مردم است.
وی با تقدیر و تشکر از شهروندان قزوینی ناکید کرد: جامعه ایرانی در گام دوم انقلاب نیل به رفاه توسعه شهری را از مسیر عدالت و مبارزه با تبعیض و بستن گلوگاه‌های فساد جستجو می‌کند.
اسلامی‌صدر نوشت : برخود لازم می‌دانم از ابراز لطف قشرهای مختلف مردم عزیز، جوانان انقلابی، فعالین رسانه‌ای، متخصصان و صاحبنظران مدیریت شهری، کارکنان شهرداری و اعضای محترم شورای شهر قزوین تقدیر و تشکر کرده و اعلام می‌دارم که همواره در مسیر صیانت از اموال عمومی و حقوق مردم ایستاده‌ام و در این مسیر و در چارچوب رهنمودهای امام راحل (ره) و فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک کنشگر اجتماعی به تکلیف خود در قبال جامعه عمل خواهم کرد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.
وی در پایان انتخاب مهدی صباغ را به عنوان شهردار قزوین تبریک گفت.
اسلامی صدر دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیا و دارای سوابق مختلف درحوزه مدیریت شهری ازجمله شهردار منطقه یک قزوین، مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری قزوین، مشاوراستاندارقزوین و مدیرعامل موسسه فرهنگی وعمرانی نبویه بوده و در ماجرای افشای ویژه‌خواری هفت‌سنگان نقش موثری ایفا کرد.

انتهای پیام / 1000

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان