۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ماهانه ۲۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود
کد خبر: ۳۵۲۴۸۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۴ ساعت: ۱۳:۵ ↗ لینک کوتاه

به همت مسجد موسی بن جعفر(ع) قزوین؛

ماهانه ۲۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

محمد چگینی گفت: ماهانه ۲۵۰بسته معیشتی به همت خیرین مسجد امام موسی بن جعفر(ع) قزوین توزیع می‌شود.

ماهانه ۲۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود

محمد چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: امروز ۱۵۰ بسته معیشتی به همت خیرین مسجد امام موسی بن جعفر(ع) قزوین توزیع می‌شود که این اقلام شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، حبوبات، ماکارونی، سویا، قند و شکر است.

عضو هیئت امنای مسجد امام موسی بن جعفر(ع) قزوین با بیان فعالیت‌های این مسجد از ابتدای شیوع کرونا افزود: اقدامات این مسجد شامل تولید روزانه ۵۰۰ عدد ماسک و دستکش به مدت ۶ ماه، توزیع مواد ضد عفونی‌کننده و بسته‌های معیشتی به خانواده‌های تحت پوشش منطقه و خانواده‌های بیماران کرونایی بوده است.

وی گفت: همچنین شناسایی و بازدید از خانواده‌های دارای بیمار کرونایی از دیگر اقدامات خیرین و خادمین این مسجد به شمار می‌رود.



15نفر در کارگاه خیاطی مسجد مشغول به کار شدند

چگینی بیان کرد: در غالب طرح اقتصاد مقاومتی، کارگاه خیاطی در حسینیه مسجد احداث شد و ۱۵ نفر در این مجموعه اشتغال دارند.

عضو هیئت امنای مسجد خاطرنشان کرد: این مجموعه از ابتدای کرونا، ماهانه تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی تهیه و بین خانواده‌های منطقه حیدری، مجاهد و نواب توزیع کرده است.



طبخ و توزیع ۳۰ هزار پرس غذای گرم در دوران کرونا

وی افزود: طبخ و توزیع ۳۰ هزار پرس غذا و تهیه و توزیع ۳ تن میوه و۲ تن گوشت و مرغ در بین خانواده‌های درگیر بیماری کرونا و نیازمندان این منطقه از ابتدای شروع کرونا، از دیگر اقدامات خیرین و هیئت امنای این مسجد است.

چگینی در پایان از تلاش‌های خادمین مسجد امام موسی بن جعفر و همچنین خیرین جهت تهیه و توزیع این اقلام به نیازمندان و بیماران کرونایی این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان