۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین انتخاب شهردار قزوین امروز نهایی می‌شود
کد خبر: ۳۵۲۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۴ ساعت: ۱۱:۴۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر در مصاحبه با صبح قزوین:

انتخاب شهردار قزوین امروز نهایی می‌شود/ ۲گزینه شانس بیشتری دارند

فرج الله فصیحی رامندی گفت: باتوجه به جلسه اعضای شورا در روز گذشته تصویب شد که شهردار قزوین را طی بعدازظهر امروز به صورت علنی انتخاب کنیم.

انتخاب شهردار قزوین امروز نهایی می‌شود

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه عصر روز گذشته، جلسه شورا با دستور انتخاب شهردار، امروز(چهارشنبه) 24شهریورماه، ساعت 14 به صورت علنی و البته با حضور اصحاب رسانه در صحن شورا برگزار می‌شود.

در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر باید از میان چهارگزینه نهایی یعنی غلامحسن اسلامی صدر، مهدی صباغی، حسین معصوم و سیدمهدی کاظمی، یکی را به عنوان شهردار قزوین انتخاب کنند.

فرج‌الله فصیحی‌رامندی در این خصوص در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: باتوجه به برگزاری جلسه در روز گذشته با اعضای شورای شهر قزوین، تصمیم گرفته شد شهردار را بعدازظهر امروز انتخاب کنیم.

اعضای شورا در اظهار نظر آزادی عمل دارند

وی با اشاره به تعامل بین اعضای شورای شهر افزود: مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و هرکدام از اعضا نظر خاص خود را دارند لذا تا زمانی که رأیی ارائه نشود، نمی‌توان نتیجه را اعلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ضمن بیان ویژگی‌های شهردار عنوان کرد: سلامتی، پاکدستی، تجربه، سابقه مدیریت و حسن شهرت، تخصص لازم برای مدیریت شهری، تعامل با عوامل بالا و پایین دستی، قدرت جذب سرمایه‌گذار و خلق نقدینگی برای شهر و آشنائی به مسائل اقتصادی شهر از جمله ملاک‌های انتخاب شهردار است.

فصیحی‌رامندی اذعان کرد: از بین چهارگزینه سیدمهدی کاظمی، غلامحسن(جواد) اسلامی‌صدر، حسین معصوم و مهدی صباغ، دو گزینه شانس بیشتری را برای شهرداری قزوین دارند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

حاجی / ۲۴ شهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

بندگان خدا آقایان معصوم و کاظمی که سر کارند
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان