۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اهل تراکم فروشی و کمیسیون ماده ۱۰۰ نیستم
کد خبر: ۳۵۲۴۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۲۰ ساعت: ۱۴:۵۸ ↗ لینک کوتاه

معصوم، کاندیدای تصدی شهرداری قزوین:

اهل تراکم فروشی و کمیسیون ماده ۱۰۰ نیستم/شهر قزوین در ابتدایی‌ترین امکانات هم عقب مانده است

حسین معصوم با اشاره به اینکه توسعه گردشگری را از اولویت‌های شهرداری قزوین می‌داند، افزود: باید به فوریت پروژه‌های زمین مانده را به نتیجه برسانیم؛ بدانید اهل تراکم فروشی و کمیسیون ماده ۱۰۰ نیستم و در راه با فساد قاطعیت نشان می‌دهم.

اهل تراکم فروشی و کمیسیون ماده ۱۰۰ نیستم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ جلسه بررسی کاندیداهای تصدی پست شهرداری قزوین در صحن علنی شورای شهر قزوین ظهر امروز با حضور چهار گزینه نهایی برگزار شد.

حسین معصوم سومین گزینه بود که در معرض پرسش و پاسخ اعضای شورای شهر قرار گرفت.

وی در ابتدای صحبت‌های خود اظهار کرد: مدیری که برنامه می‌دهد اما به ظرفیت بودجه توجه نمی‌کند، درواقع مهمترین مسئله مبنایی را نادیده می‌گیرد.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین با بیان اینکه سالم سازی سیستم شهرداری برای رفع ابهامات باید اجرا شود، ادامه داد: سعی کردم با نگاه واقع بینانه  و براساس بودجه برنامه ارائه دهم.

معصوم با اشاره به اینکه وی مخالفان فراوانی دارد،عنوان کرد: اگر امروز توسعه اتفاق نمی‌افتد عاملش فساد است و یکی از ترفندهای زیاده خواهان شکایت علیه مبارزان با فساد است .

وی بیان کرد: در راستای اجرای شهرهوشمند به گونه‌ای عمل خواهم کرد که رفت‌وآمد مردم به شهرداری کاهش یابد و اگر مردم کوچکترین تخلف در شهرداری را گزارش دهند با جدیت با آن برخورد خواهیم کرد.

این کاندیدای تصدی شهرداری قزوین ابراز کرد: بازنگری مصوبات از دیگر گلوگاه‌های فساد است که بهترین راه مبارزه با فساد شفافیت است چون بهترین افراد هم در سیستم ناکارآمد و بدون شفافیت ممکن است دچار فساد شوند.

معصوم با اشاره به استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه برای منافع اقتصادی و فرهنگی شهر افزود: گردشگری مذهبی را به صورت سیستمی و هدفمند اجرا می‌کنیم که برای ما ارزش اقتصادی داشته باشد و در این راستا با کربلا، نجف و سوریه خواهرخواندگی را ایجاد خواهیم کرد و می‌بایست از اعتبارات ملی در حوزه گردشگری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در این شهر فقط قدرتمندان حاکم هستند، عنوان کرد: حتی در مسائل اولیه شهر قزوین هم کار زمین مانده داریم به طوری که مناطق شمال شهر هم برخوردار نیستند.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین افزود: باید پروژه‌های نیمه تمام که به فوریت می‌تواند درآمدزایی ایجاد کند را تکمیل و افراد سرمایه‌گذاری که وارد شهر شده‌اند را حمایت کنیم، من اهل تراکم فروشی و کمیسیون ماده ۱۰۰ نیستم.

معصوم یادآور شد: در یک دوره گویا مسابقه پل سازی بوده و پل‌هایی بدون هدف ساخته شده در حالی که در شهر نمی‌شود به صورت دلبخواهی عمل کرد.

وی‌ اضافه کرد: پروژه‌های شاخص گردشگری بین المللی را در قزوین استارت خواهیم زد و باید در این پروژه‌ها از کمک‌های دولتی بهره‌مند شویم.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین با بیان اینکه تعدیل نیرو نخواهم داشت بلکه جابجایی نیرو انجام خواهیم داد، عنوان کرد: شعار مبارزه با فساد، فساد را از بین نخواهد برد، پست شهرداری به عنوان ریاست نیست بلکه به عنوان خانواده‌ای است که باید اعضای مجموعه در کنار هم قرار گرفته تا بتوانند شهر را به معنای واقعی بسازند.

معصوم اذعان کرد: در برخورد با فساد بسیار جدی هستیم و کسانی را منصوب می کنیم که انسان پاک دست و سالم باشند چراکه معتقدیم اگر امروز توسعه اتفاق نمی‌افتد مشکل اصلی فساد است.

وی‌ ادامه داد: قول خواهم داد کوچک‌ترین موضوعی را که مردم گزارش می‌کنند قاطعانه با آن برخورد خواهم کرد؛ بهترین راه مبارزه با فساد شفافیت است چراکه اگر شفایفت نباشد بهترین انسان‌ها هم در سیستم معیوب دچار فساد خواهند شد.

کاندیدای تصدی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه بحث مدیریت بحث خلاقیت، دانش و تجربه است، گفت: باید با راه حل‌های اقتصاد مقاومتی و بدون اینکه متکی به منابع غیرپایدار باشیم، راه حل‌های جدید برای مدیریت شهری در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان