۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ورود۵۰ میلیون دوز واکسن به کشور تا آخر شهریورماه 
کد خبر: ۳۵۲۳۹۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۹ ساعت: ۷:۴۱ ↗ لینک کوتاه

وزیر بهداشت خبر داد

ورود۵۰ میلیون دوز واکسن به کشور تا آخر شهریورماه 

بهرام عین الهی با بیان اینکه تا آخر مهر ماه سال جاری ۵۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود، گفت: تمامی کارگران استان بدون شرط سنی می‌توانند واکسن تزریق کنند.

ورود۵۰ میلیون دوز واکسن به کشور تا آخر شهریورماه 
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ بهرام عین الهی شب گذشته در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که در استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه کرونا مشکلات و سختی‌های عدیده‌ای را به جامعه تحمیل کرد، اظهار کرد: باید قدر مردم را بیشتر بدانیم و برای حل مشکلات باید تلاش زیادی بکنیم.
 
وی با بیان اینکه وقتی دولت را تحویل گرفتیم اصلا واکسن نداشتیم، عنوان کرد: همه برای حل این مشکل تلاش کردند تا کمبود واکسن را حل کنیم.
 
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: تا پایان شهریور ماه ۵۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور می‌شود و هیچ نگرانی از این بابت نداریم.
 
عین الهی عنوان کرد: با ورود داوطلبانه سپاه به موضوع واکسیناسیون دیگر نگران واکسیناسیون نیستیم و این دغدغه هم حل شده است.

تلاش ما بازگشایی مدارس از اواسط مهرماه است 
 
این مقام مسئول در خصوص آموزش مجازی عنوان کرد: آموزش مجازی معنا ندارد و باید تلاش کنیم تا اواسط مهر ماه دانشگاه‌ها بازگشایی شود.
 
وی در ادامه گفت: تمامی کارگران استان و افراد موثر در اقتصاد کشور بدون شرط سنی می‌توانند واکسن تزریق کنند.
 
وزیر بهداشت با بیان اینکه هزینه درمان هر بیمار ۴۰ میلیون تومان است، تصریح کرد: باید پیشگیری کنیم تا مبتلایان و بستری‌های کرونا کم شود.

معوقات کادر پزشکی پرداخت می‌شود
 
این مقام مسئول با اشاره به طب سنتی و حمایت از آن گفت: ما به طب سنتی علمی اعتقاد داریم و از طب سنتی دانشگاهی، علمی و مستند حمایت می‌کنیم به طوری که طب سنتی ما در کشور هند فعالیت می‌کند.
 
عین الهی در پایان با اشاره به معوقات کادر پزشکی عنوان کرد: این موضوع در ستاد کرونا مصوب شده و حتما به کادر درمان تقدیم می‌کنیم.
 
انتهای پیام/ ۱۳۰۰
 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان