۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آیت‌الله عابدینی درپی بازگشت پیکر دو تن از سرداران سرفراز جبهه مقاومت پیامی صادر کرد
کد خبر: ۳۵۲۳۹۵ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۸ ساعت: ۱۷:۲۹ ↗ لینک کوتاه

آیت‌الله عابدینی درپی بازگشت پیکر دو تن از سرداران سرفراز جبهه مقاومت پیامی صادر کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بازگشت پیکر دو تن از سرداران سرفراز جبهه مقاومت شهید مرتضی کریمی و شهید محمد اینانلو را به خانواده معزز ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت گفت.

آیت‌الله عابدینی درپی بازگشت پیکر دو تن از سرداران سرفراز جبهه مقاومت پیامی صادر کرد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین بازگشت پیکر دو تن از سرداران سرفراز جبهه مقاومت شهید مرتضی کریمی و شهید محمد اینانلو را به خانواده معزز ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ (آل عمران/169)


در روزهایی که دل‌های مؤمنین برای زیارت اربعین اباعبدالله الحسین پر می کشد، بازگشت پیکر دو تن از سرداران سرفراز جبهه مقاومت شهید مرتضی کریمی و شهید محمد اینانلو پس از گذشت چندین سال از درگیری‌های خانطومان سوریه، بار دیگر عطر جهاد و شهادت را در استان قزوین به مشام جان‌ها رسانده است.
شهدای انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف با ایستادگی و مقاومت که به تاسی از شهدای کربلا بود، راه مولایشان حسین بن علی علیه السلام را پیمودند و اکنون این وظیفه خطیر و پاسداری از این مسیر بر عهده یکایک ماست.
اینجانب بازگشت پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار که زاده این خطه از جغرافیای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را به خانواده معزز ایشان و عموم مردم شهیدپرور استان قزوین تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال خواستاریم که مصاحبت با یاران سید الشهدا(ع) و اولیای الهی در بهشت برین را نصیب ایشان فرماید.

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین

انتهای پیام/ ۱۳۰۰

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان