۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین حضور قزوین در لیگ دسته ۱ فوتبال کشور
کد خبر: ۳۵۲۳۸۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۸ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

با خرید امتیاز بادران انجام شد؛

حضور قزوین در لیگ دسته ۱ فوتبال کشور

سرمربی تیم شمس آذر قزوین گفت: تیم شمس آذر قزوین در فصل آینده نماینده استان قزوین در لیگ دسته ۱ آزادگان خواهد بود.

حضور قزوین در لیگ دسته ۱ فوتبال کشور
 

به گزارش سرویس ورزشی صبح قزوین ؛پژواک کرمپور اظهار کرد: تیم شمس آذر قزوین با خرید امتیاز تیم بادران تهران، فصل آینده در لیگ دسته ۱ کشور حضور خواهد داشت.

وی افزود: مقدمات کار فراهم شده و در مراحل پایانی انتقال امتیاز هستیم و اگر مشکل خاصی بوچود نیاید، شمس آذر در فصل آینده در لیگ دسته ۱ کشور حضور خواهد یافت.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین با بیان اینکه این اتفاق، یک اتفاق بزرگ برای قزوین است که بعد از چندین سال محقق شده، اظهار کرد: هزینه زیادی برای خرید این امتیاز شده و طبیعتاً شاید برای سال نخست نتوان اعتبار زیادی را صرف خرید بازیکن‌های خاص کرد.

وی ادامه داد: در سال اول تلاش می‌کنیم تا با ارائه یک فوتبال زیاد و هدفمند خود را در لیگ آزادگان تثبیت کرده و برای سالهای بعد برنامه ریزی کنیم.

کرمپور با بیان اینکه از ظرفیت بازیکنان خوب و بومی استان که تمایل به همراهی با شرایط تیم را داشته باشند استفاده خواهیم کرد، عنوان کرد: کار را تازه شروع کردیم اما برنامه زیادی برای ادامه خواهیم داشت.

وی گفت: در سال اول تمرکز بر روی تیم اصلی است اما در یک برنامه بلند مدت به دنبال استعداد یابی و تربیت بازیکن خوب برای تیم هستیم.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین در پایان یادآور شد: مسئولین نیز تا به امروز همراهی خوبی با این تیم داشته‌اند و امیدواریم این همراهی در ادامه راه که بسیار سخت و دشوار است استمرار داشته باشد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان