۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین انتخاب شهردار قزوین تا ۳ماه دیگر
کد خبر: ۳۵۲۳۶۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۷ ساعت: ۱۱:۳ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر قزوین خبر داد

انتخاب شهردار قزوین تا ۳ماه دیگر

فرج الله فصیحی رامندی گفت: برای انتخاب شهردار تا سه ماه مهلت را گرفتیم، لذا فرصت‌هایی خواهیم داشت تا در جلسات آتی بنشینیم و بهترین تصمیم را در مورد شهردار بگیریم.

انتخاب شهردار قزوین تا ۳ماه دیگر

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ روند انتخاب شهردار قزوین که مقرر بود در 15شهریورماه سال جاری با انتخاب یک گزینه از میان چهارگزینه یعنی مهدی صباغی، غلامحسن اسلامی صدر، سید مهدی کاظمی و حسین معصوم نهایی شود اما همچنان این پرونده باز مانده و شورای ششم معرفی گزینه نهایی را به تعویق انداخته است.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین شب گذشته در جلسه علنی صحن شورا درباره انتخاب و معرفی شهردار قزوین اظهار کرد: پیش از این از سوی استانداری به شورای شهرها ابلاغ شده بود که طی مهلت یک ماهه شهردار معرفی شود تا فرایند صدورحکم و کارهای اداری آن در وزارت کشور انجام گیرد.

وی افزود: بنای ما هم در شورای شهر قزوین این بود که با بررسی برنامه و کارنامۀ گزینه‌های معرفی شده، تا 15 شهریور ماه وضعیت شهردار تعین تکلیف گردد؛ اما با توجه به روندی که تا امروز داشتیم و با مذاکره‌ای که با استانداری قزوین صورت گرفت، این فرصت قابل تمدید بود و ما هم آن را تمدید کردیم.

فصیحی رامندی عنوان کرد: برای انتخاب شهردار تا سه ماه مهلت را گرفتیم، لذا فرصت‌هایی خواهیم داشت تا در جلسات آتی بنشینیم و بهترین تصمیم را در مورد شهردار بگیریم.

رئیس شورای شهر قزوین عنوان کرد: ما در شورای شهر تا پایان مدت سه ماهۀ دورۀ سرپرستی برای انتخاب شهردار فرصت داریم و در جلسات آتی برای زمان دقیق و روش انتخاب شهردار تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/ 1300

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان