۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین کمک بیش از ۸میلیارد تومانی خیرین قزوینی در حوزه سلامت
کد خبر: ۳۵۲۳۵۲ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۷ ساعت: ۷:۳۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین اعلام کرد

کمک بیش از ۸میلیارد تومانی خیرین قزوینی در حوزه سلامت/ عضویت بیش از ۸۰۰ نفر در مجمع خیرین سلامت استان

جلال امینی با اشاره به کمک ۲میلیاردی خیرین قزوین در سال جاری گفت: سال گذشته در ایام کرونایی با کمک و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و اعضای مجمع خیرین سلامت استان قزوین بیش از ۶ میلیارد تومان خدمات بهداشتی و درمانی به بیمارستان‌‌های استان ارائه شد.

کمک بیش از ۸میلیارد تومانی خیرین قزوینی در حوزه سلامت
جلال امینی در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ با اشاره به فعالیت مجمع خیرین سلامت استان اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت استان قزوین سال 82 برای نخستین بار در کشور تشکیل شد و در این سال‌ها اقدامات ارزشمندی با مشارکت خیرین صورت گرفته است.

وی افزود: مجمع خیرین سلامت استان قزوین با هدف احداث و بازسازی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت و درمان و خانه‌های بهداشت و پایگاه اورژانس آغاز به کار کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین بیان کرد: احداث مرکز سلامت مینودر و محمدیه و بخش جراحی قلب توسط خیر نیکوکار، حاج سید ابوطالب تقوی از جمله اقدامات انجام شده در سطح استان است.

وی عنوان کرد: با شیوع بیماری کرونا خدمات ارائه شده توسط خیرین استان برای کمک به کادر درمان و مردم جهت پیشگیری و درمان بیماران بود که خوشبختانه اقدامات فراوانی انجام شد.

کمک 2 میلیاردی خیرین سلامت استان قزوین در سال جاری

امینی تصریح کرد: خرید دستگاه دیالیز، دستگاه تنفسی ونتیلاتور، دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی، کپسول‌های اکسیژن با مانومتر، دستگاه ضدعفونی پدال دار از جمله اقدامات انجام شده توسط خیرین استان قزوین است.

وی در ادامه گفت: سال گذشته در ایام کرونایی با کمک و همراهی دانشگاه علوم پزشکی و اعضای مجمع خیرین سلامت استان قزوین بیش از 6 میلیارد تومان خدمات بهداشتی و درمانی به بیمارستان‌‌های استان ارائه شد.

این مقام مسئول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 2 میلیارد تومان کمک جهت خرید تجهیزات پزشکی نظیر دستگاه ونتیلاتور و دیالیز و کپسول های اکسیژن و دستگاه کنترل علائم حیاتی جمع آوری شد.

وی بیان کرد: مجمع خیرین سلامت استان متشکل از 7 عضو هیئت مدیره و 2 بازرس است و بیش از 800 خیر سلامت در این مجمع عضویت دارند که به صورت موردی یا دائمی با ما همکاری دارند.

احداث پایگاه اورژانس 115 صفا توسط خیر قزوینی 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان قزوین ابراز کرد: هم اکنون 5 کارگروه تخصصی در مجمع شکل گرفته که هر کارگروه فعالیت‌های ویژه‌ای را بر عهده ‌دارند به طور مثال کارگروه شورای بانوان 80 عضو دارد.

وی عنوان کرد: ‌ در ابتدای شروع کرونا که وضعیت بحرانی حاکم بود بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و دستکش و لباس ایزوله و گان برای کمک به کادر درمانی استان با همکاری معاونت غذا و داروی استان قزوین تهیه شد.

امینی در ادامه گفت: احداث پایگاه اورژانس 115 صفا در جاده رشت قزوین نیز طی روزهای آتی توسط خیر سلامت استان آغاز خواهد شد که اعتبار لازم جهت ساخت این پایگاه یک میلیارد و 200 میلیون تومان برآورد می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: شماره کارت 5894637000000015 و شماره حساب 809070908095 و شماره شبا 300130100000809070908095 نزد بانک رفاه کارگران بنام مجمع خیرین سلامت استان قزوین جهت واریز کمک‌های مردمی است و افراد خیر استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به این شماره حساب‌ها واریز کنند و یا به صورت حضوری به آدرس مجمع خیرین سلامت استان قزوین واقع در خیابان فلسطین شرقی، نبش خیابان وحدت مراجعه و یا با شماره تلفن 33351621_028 تماس حاصل نمایند.
 
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان