۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل می‌شود
کد خبر: ۳۵۲۲۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۱۲ ساعت: ۱۵:۵۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین:

مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل می‌شود/ بسیجیان در میدان خدمت بی‌منت به مردم ایستاده‌اند

سردار رستمعلی آتانی گفت: فرماندهان پایگاه‌های بسیج با اعتقاد راسخ ایستاده‌اند و امروز بسیج میدان خدمت بی‌منت به مردم را به دست گرفته و رضایت مقام معظم رهبری را کسب کرده است.

مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ سردار رستمعلی رفیعی آتانی در دیدار با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر قزوین اظهار کرد: امروز باید هدف و رسالت انقلاب اسلامی را بیشتر از گذشته مورد توجه قرار دهیم و در این مسیر دچا‌ر غفلت نشویم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج افزود: ارزش و مقام مجاهدان فی سبیل الله و ایستاده در خط مقدم جامعه قابل ارزیابی با اجر و پاداش دنیوی نیست.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: فاصله گرفتن از آرامان‌های امام راحل و‌ شهدا باعث صدمه به انقلاب اسلامی است و نباید با غفلتمان عاملی در آسیب به این مسیر باشیم.

وی ادامه داد: بسیجیان باید در مقابل انحراف و تزلزل در مسیر انقلاب اسلامی ایستادگی کنند چراکه موفقیت‌هایی که نظام تا به امروز داشته به دلیل توجه به روحیه بسیجی و نهاد مقدس بسیج بوده و هر زمان از فرهنگ بسیجی فاصله گرفتیم، ضربه دیدیم.

امروز هیچکس جرات نگاه چپ به ایران اسلامی را ندارد

رفیعی اضافه کرد: برگزاری باشکوه انتخابات هم به علت روحیه بسیجی مردمی و پای کار بودن بسیجیان بود چه بسا اگر همه اقشار در انتخابات مشارکت نمی‌کردند، امروز کشور روز خوشی نداشت.

آتانی با بیان اینکه مردم نسبت به سپاه و بسیج ارادت دارند، اذعان کرد: فرماندهان پایگاه‌های بسیج با اعتقاد راسخ ایستاده‌اند و امروز بسیج میدان خدمت بی‌منت به مردم را به دست گرفته و رضایت مقام معظم رهبری را کسب کرده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) اظهار کرد: امروز بسیجیان با عزم مجاهدانه خود بارها لبخند رضایت را بر لبان مقتم معظم رهبری نشاندند و در برهه‌های حساس همچون دفاع از حرم در سوریه حضور داشتند و به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

وی با بیان اینکه تا زمانی که حضور بسیجیان احساس می‌شود هیچ کس نمی‌تواند نگاه چپ به کشور داشته باشد، ادامه داد: سردار سلیمانی به عنوان الگویی برای بسیجیان در خط مقدم سوریه ایستاد و نه تنها داعش بلکه خیمه امریکا را پایین کشید.

آتانی در پایان گفت: دیدیم که نیروهای مسلح کشورمان با موشک عین‌الاسد را به شخم کشیدند و همان امریکایی که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری گلوله‌ای به سویش پرتاب نکرده بود را تحقیر کرد.

انتهای پیام/۱۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان