۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین معرفی مدیر جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین
کد خبر: ۳۵۲۱۷۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۶ ساعت: ۱۸:۳۸ ↗ لینک کوتاه

معرفی مدیر جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

حجت الاسلام موسوی به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین معرفی شد.

معرفی مدیر جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، در مراسمی حجت الاسلام موسوی به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین معرفی و از حجت الاسلام دهقان نژاد مدیر سابق قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در این مراسم گفت: در دورانی که فسق و فوجور عادی شده بود امام حسین (ع) برای فساد ستیزی به پا خواست، در این دوران هم این مسائل در مقابل چشم ائمه جمعه اتفاق می‌افتد و نمی‌توانند سکوت کنند.

وی افزود: کسانی که فرماندهی قرارگاه‌های نماز جمعه را به عهده دارند در واقع وظیفه آگاه سازی مردم را بر عهده گرفته اند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: رسالت اساسی سنگر امام جمعه، روشنگری جامعه در مقابل فساد و ظلم است.

وی افزود: باید فرهنگ قرآنی از طریق نماز جمعه و رسانه‌ها به مردم معرفی شود.

غرب فرهنگ خانواده‌ها را هدف گرفته است

حجت الاسلام نوری، قائم مقام دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه کشور هم در این مراسم با بیان اینکه غرب فرهنگ خانواده‌ها را هدف گرفته است، گفت: افراد جامعه باید عزیز باشند تا جامعه به عزت برسد.

قائم مقام دفتر سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به رویداد‌های افغانستان خاطرنشان کرد: جریان سینما در غرب دارد رذائل اخلاقی را به پیشانی شیعیان می‌چسباند.

حجت الاسلام نوری، یکی از دلایل عزتمندی جامعه را وحدت مردم دانست و گفت: یکی از دلایل سرافرازی مردم ایران در جهان، داشتن امام و، ولی فقیه است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، اجتماع مؤمنین و از عناصر عزت بخش جامعه دینی است، خاطرنشان کرد: امروز در ۹۰۰ نقطه کشور، نماز جمعه برگزار می‌شود و اگر در دوران کرونا نماز جمعه برگزار نشد، اما مؤمنان نمازگذار در طرح‌های کمک مومنانه شرکت کردند.

امام جمعه‌ای که روشنگر نباشد، سکولار است

حجت الاسلام دهقان نژاد، مدیر سابق دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: خطبه‌های نماز جمعه، روشنگری در جامعه ایجاد می‌کنند و امامان جمعه از روی دلسوزی خطبه‌ها را ایراد می‌کنند.

وی افزود: خطیبان جمعه در انتخابات ریاست جمهوری، به وضوح به روشنگری پرداختند و اگر امام جمعه‌ای که روشنگر نباشد، سکولار است.

مدیر سابق دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تأکید کرد: ائمه جمعه باید فساد ستیز باشند.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان