۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مشکل اراضی عظیمیه در اولویت رسیدگی قرار دارد
کد خبر: ۳۵۲۱۶۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۶/۶ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مشکل اراضی عظیمیه در اولویت رسیدگی قرار دارد

فاطمه محمدبیگی گفت: باید موضوع عظیمیه از جمله تامین زیرساخت‌های این اراضی را در اولویت قرار دهیم چراکه مردم دیگر تحمل اتفاقات جدید را ندارند و اگر به این موضوع توجه نشود احساس تبعیض و بی عدالتی خواهند کرد.

مشکل اراضی عظیمیه در اولویت رسیدگی قرار دارد

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ اظهار کرد: باید به موضوعاتی همچون مشکلات زیست محیطی، کمبود آب، آب بر بودن صنایع ذوب آهن، عدم تطابق با معیارهای محیط زیستی استان و از بین رفتن باغستان‌های سنتی قزوین توجه شود چراکه این باغستان‌ها ریه‌های شهر قزوین و حتی استان تهران هستند.

وی افزود: اکنون نیازمند تامین منابع آبی برای دشت قزوین هستیم و 41 هکتاری که قرار است توسعه داده شود به نظر معقول نیست و باید به موضوع تامین آب برای باغستان‌های سنتی توجه بیشتری کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس ابراز کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم مجتمع گردشگری اوان است که این مورد نیازمند طی کردن مراحل ویژه و بررسی معضلات محیط زیستی است، چراکه این مجتمع گردشگری یکی از داشته‌های استان قزوین است و باید طوری برنامه‌ریزی‌ شود تا شاهد ضرر در این زمینه نباشیم.

محمدبیگی با بیان اینکه متاسفانه از داده‌های موجود در زمان لازم به خوبی استفاده نمی‌کنیم، تاکید کرد: قزوین شهر مناسبی برای پایلوت‌های ملی کشور است و ما اگر از sdi و ges و اطلاعات مرتبط به درستی بهره‌مند می‌شدیم و سامانه داشبرد مدیریتی برخط داشتیم قطعا کشته‌های کنونی کرونا بسیار کمتر از آمار امروز بود.

مشکلات زیرساختی مناطق مهرگان و محمدیه باید رفع شود

این مقام مسئول اذعان کرد: sdi یا زیرساخت داده‌های مکانی یک موضوع مهم و کاربردی است که اطلاعات و داده‌ها را در یک مکان جمع آوری کرده و در دسترس مدیران قرار می‌دهد تا در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت شهری و مدیریت بحران مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید موضوع عظیمیه از جمله تامین زیرساخت‌های این اراضی را در اولویت قرار دهیم چراکه مردم دیگر تحمل اتفاقات جدید را ندارند و اگر به این موضوع توجه نشود احساس تبعیض و بی‌عدالتی خواهند کرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس تصریح کرد: موضوعاتی همچون حوزه خدمات شهری، امنیتی، بانک، توسعه زیرساخت کسب و کار، واحدهای آموزشی و برطرف شدن مشکلات ناوگان‌های حمل و نقل جزو نیازهای مهم مهرگان ومحمدیه است.

محمدبیگی در پایان گفت: استان قزوین جزو 6 استانی است که تعداد نمایندگان آن به نسبت مردم بسیار کم است و امیدواریم در آینده شاهد افزایش تعداد نمایندگان باشیم.

انتهای پیام/1700

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان