۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جزئیات نحوه فعالیت اصناف در قزوین
کد خبر: ۳۵۲۰۹۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۳۱ ساعت: ۹:۴۸ ↗ لینک کوتاه

جزئیات نحوه فعالیت اصناف در قزوین

رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: اصناف به شرط رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از امروز مجاز به فعالیت هستند. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرج زاده رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: کلیه مشاغل گروه یک، دو و سه از امروز مجاز به فعالیت هستند، اما تالار‌های پذیرایی همچنان اجازه فعالیت ندارند. به گفته وی، فعالیت رستوران ها، اتحادیه اغذیه و ساندویج، کباب پز‌ها، قنادان، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها هم به صورت بیرون بر خواهد بود. رئیس اتاق اصناف قزوین گفت:اصناف تا ساعت ۲۲ مجاز به فعالیت هستند. رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله اول یک هفته در مرحله دوم دو هفته و در مرحله سوم سه هفته پلمب می‌شوند و پرونده آن‌ها به دادسرای عمومی و انقلاب قزوین ارسال خواهد شد. انتهای پیام/

جزئیات نحوه فعالیت اصناف در قزوین
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، فرج زاده رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: کلیه مشاغل گروه یک، دو و سه از امروز مجاز به فعالیت هستند، اما تالار‌های پذیرایی همچنان اجازه فعالیت ندارند.

به گفته وی، فعالیت رستوران ها، اتحادیه اغذیه و ساندویج، کباب پز‌ها، قنادان، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها هم به صورت بیرون بر خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف قزوین گفت:اصناف تا ساعت ۲۲ مجاز به فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف قزوین گفت: اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله اول یک هفته در مرحله دوم دو هفته و در مرحله سوم سه هفته پلمب می‌شوند و پرونده آن‌ها به دادسرای عمومی و انقلاب قزوین ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان