۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین آماده باش بسیج و سپاه برای کمک به مهار کرونا در بوئین زهرا
کد خبر: ۳۵۲۰۱۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۲۵ ساعت: ۱۶:۲۲ ↗ لینک کوتاه

آماده باش بسیج و سپاه برای کمک به مهار کرونا در بوئین زهرا

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا از آماده باش و بسیج تمام امکانات سپاه این شهرستان برای مهار کرونا با برنامه ریزی دقیق و محله محور خبر داد.

آماده باش بسیج و سپاه برای کمک به مهار کرونا در بوئین زهرا

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ غلامرضا مهرعلیا، فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهراگفت: سپاه شهرستان بوئین زهرا با برنامه ریزی دقیق و محله محور و با بسیج تمام امکانات و بضاعت در خدمت حفظ سلامت مردم و برای کمک به مهار کرونا در حالت آماده باش کامل است.

سرهنگ مهرعلیا در جلسه مشترک فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج و کادر درمان اداره بهداشت و درمان شهرستان بوئین زهرا گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص آرایش دفاعی برای مقابله و کنترل ویروس کرونا نیاز است که عاشورایی وارد میدان شویم.

او در ادامه افزود: با توجه به موفق بودن طرح سلامت شهید سلیمانی در سطح شهرستان، بار دیگر با توجه به آرایش دفاعی در برابر ویروس کرونا، این طرح با شدت بیشتر آغاز خواهد شد و امیدواریم با استعانت از امام حسین (ع) و تلاش جهادی نیرو‌های سپاه، بسیج و کادر درمان از شدت گسترش این ویروس در سطح شهرستان بکاهیم.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا اضافه کرد: کادر درمان از ابتدای شیوع ویروس کرونا با تلاش جهادی و خدمات شبانه روزی بسیار عالی درخشیدند و اکنون در کنار اقدامات جهادی نیرو‌های سپاه و بسیج، همه مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توصیه‌های پزشکی، باید برای کاهش بار مسئولیت کادر درمان در این شرایط سخت و کمبود فضای درمانی و پر بودن بیمارستان‌های شهرستان و استان، پای کار بیایند.

سرهنگ مهرعلیا  در ادامه گفت: سپاه نیز در قالب طرح شهید سلیمانی با نظارت بر اماکن عمومی، اصناف و مکان‌های پر تردد و محله محور وارد میدان خواهد شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان