۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ایجاد موج منفی توسط برخی رسانه‌ها مصداق بارز بی‌انصافی است
کد خبر: ۳۵۱۹۹۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۲۴ ساعت: ۱۵:۴ ↗ لینک کوتاه

دادستان قزوین:

بی‌تفاوتی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نگران کننده است

محمد قاسمی گفت: امروز شرایط کادر درمانی بسیار سخت شده و روزهای دشواری را سپری می‌کنند و اگر قرار باشد برخی رسانه‌ها نیز موج جدیدی ایجاد کنند و خدمات ارائه شده زیر سوال برده شود، مصداق بارز بی‌انصافی است.

ایجاد موج منفی توسط برخی رسانه‌ها مصداق بارز بی‌انصافی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، محمد قاسمی در نشست ستاد کرونای استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: به نظر می‌رسد علیرغم مصوباتی که می‌تواند به کاهش مشکلات کمک کند، اما در اجرا ضعف‌هایی وجود دارد و دستاوردها قابل قبول نیست.

وی افزود: امروز شرایط کادر درمانی بسیار سخت شده و روزهای دشواری را سپری می‌کنند و اگر قرار باشد برخی رسانه‌ها نیز موج جدیدی ایجاد کنند و خدمات ارائه شده زیر سوال برده شود، مصداق بارز بی‌انصافی است.

دادستان مرکز استان در ادامه بیان کرد: بی‌تفاوتی و عدم رعایت پروتکل‌ها نشان می‌دهد هنوز بسیاری از شهروندان به عمق فاجعه پی نبرده‌اند و تا زمانی که یک نفر از بستگان خود را در شرایط ابتلا نبینند احساس خطر نمی‌کنند.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: رسالت همه اجرای دقیق مصوبات ستاد است و باید نظارت و کنترل ها بیشتر شود تا از این شرایط سخت عبور کنیم.

قاسمی در ادامه از انعکاس برخی مشکلات درمانی در شرایط کنونی توسط رسانه‌ها انتقاد کرد و یادآورشد: امروز وقت متهم کردن یکدیگر نیست و اگر مشکل و یا کمبودی در بخش درمانی دیده می‌شود؛ که همه هم قبول دارند، نباید با جنجال رسانه‌ای روبرو شود تا دشمنان از آن سوء استفاده کنند.

دادستان قزوین تاکید کرد: همه دستگاه و نهادها در کنار دانشگاه علوم پزشکی تلاششان بر این است تا ویروس کرونا مهار شود، هر چند یک سری نارسایی‌ها و کمبودها هم وجود دارد و ما باید منصفانه قضاوت کنیم و با در نظر گرفتن شرایط غیر عادی و اقدامات انجام شده اگر کمبودی هم مشاهده شد؛ که با بیان آن قابل حل شدن است، آن را به مسئول مربوطه متذکر شویم.

قاسمی گفت: رسانه ها بخوبی پای کار بوده‌اند و اگر برخی هدفشان اصلاح امور است باید از روش های منطقی و اصولی استفاده کنند و اگر هدف تخریب و زیر سوال بردن است، که باید به گونه‌ای دیگر نگاه کرد.

دادستان قزوین اظهارداشت: همه باید کمک کنیم تا با همکاری رسانه ها میزان ورودی بیمار به بسمارستانها کاهش یابد در غیر این صورت امکانات استان جوابگوی نیازها نخواهد بود.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با سرعت بخشیدن به تزریق واکسن، بهره‌گیری از ظرفیت درمانی بخش دولتی و خصوصی، همکاری بیشتر مردم و دعوت به رعایت پروتکل‌ها باید از شرایط سخت کنونی با آسیب کمتری عبور کنیم.

انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان