۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر در الموت و آوج صادر کند
کد خبر: ۳۵۱۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۲۰ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

دکتر سیاهکلی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر در الموت و آوج صادر کند

سیاهکلی گفت: مردم این مناطق بدون پشتوانه مانده‌اند و مشکلات آنها برطرف نشده است؛ رئیس جمهور دستور ویژه‌ای جهت حل مشکلات و جبران خسارت دیدگان ناشی از این سیل صادر کند.

رئیس جمهور دستور ویژه برای جبران خسارت سیل اخیر در الموت و آوج صادر کند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین، لطف الله سیاهکلی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: هفته گذشته سیل خانمان سوزی در منطقه الموت بزرگ و آوج رخ داد که موجب شد تعدادی از هموطنان جان خود را از دست بدهند و خرابی زیادی به بار آورد، اما در کشور به این موضوع کمتر پرداخته شد و رسانه‌ها نیز به آن نپرداختند.

وی افزود: مردم این مناطق بدون پشتوانه مانده‌اند و مشکلات آنها برطرف نشده است؛ رئیس جمهور دستور ویژه‌ای جهت حل مشکلات و جبران خسارت دیدگان ناشی از این سیل صادر کند.

 نماینده مردم قزوین آبیک و البرز در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه بیمه کارگران ساختمانی توسط تامین اجتماعی قطع شده و این سازمان ماده ۵ قانون تامین اجتماعی را اجرا نمی کند ادامه داد: مگر می‌شود یک سازمان اجرایی قانون را اجرا نکند؟ مجلس باید به این موضوع ورود کند و در زمینه بیمه رانندگان تاکسی و وانت نیز سال هاست که اقدامی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: قانون تسری زندان‌ها که تصویب شده است، برای کارکنان قوه قضائیه نیز اعمال شود، حقوق کارکنان این نهاد با فعالیت سخت آنها همخوانی ندارد و باید اصلاح شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کشاورزان در شرایط خوبی نیستند و محصول گندم کشاورزان حوزه قزوین با افت بیش از ۵۰ درصدی مواجه هستند، عنوان کرد: علی رغم افزایش سرسام آور قیمت نهاده‌های کشاورزی، قیمت خرید محصولات کشاورزی مشخص نیست.

سیاهکلی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان شرکت‌های واسطه‌ای امنیت شغلی ندارند و حقوق کمی دریافت می‌کنند.

انتهایپیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان