۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اعضای کمیسیون‌های شورای شهر قزوین انتخاب شدند
کد خبر: ۳۵۱۸۲۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱۷ ساعت: ۶:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در صحن علنی شورای شهر قزوین؛

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر قزوین انتخاب شدند

اعضای کمیسیون های شورای شهر قزوین با رای اعضا، شورا، در صحن علنی، انتخاب و معرفی شدند.

اعضای کمیسیون‌های شورای شهر قزوین انتخاب شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در جلسه علنی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین که عصر امروز با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن جلسات شورا برگزار شد‌ اعضای کمیسیون های پنج گانه و تخصصی معرفی شدند.
 
محسن حق شناس، عضو شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه اظهار کرد: شورا مي‌تواند حسب نياز با تشكيل كميسيون هايي موافقت کرده و یا تعداد آن ها را افزايش يا كاهش دهد.
 
وی افزود: تعداد اعضاي هر كميسيون از سه تا پنج نفر بوده و هر يك از اعضاي شورا موظف است حداقل عضو يك كميسيون باشد و از طرفی مدت عضويت هر يك از اعضا از تاريخ ابلاغ حكم به مدت يكسال است.
 
فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شورای ششم در این جلسه با اشاره به اینکه با نظر اعضا مقرر شد اعضای کمیسیون ها در این دوره از شورا متشکل از ۵ نفر باشد، عنوان کرد: جلسات كميسيون با حضور حداقل دو سوم اعضا رسميت مي يابد و تصميمات با راي اكثريت مطلق اعضاي حاضر اتخاذ خواهد شد. 
 
‌وی تاکید کرد: جلسات هر كميسيون با حضور حداقل دو سوم اعضا رسمي و تصميمات با اكثريت آرا (سه نفر ) قانوني است.
 
رئیس شورلی اسلامی شهر قزوین افزود: هر يك از كميسيون ها در نخستین جلسه از بين خود يك رئيس، يك نايب رئيس و يك نفر منشي انتخاب خواهند كرد.
 
به گزارش صبح قزوین پس از اعلام نظر رئیس شورای شهر قزوین انتخاب اعضای کمیسیون‌ها در صحن شورا به رأی گذاشته شد و هر یک افراد شورا با ارائه آرای خود به اعضای کمیسیون‌های تخصصی رأی دادند.
 
مهدی مهدی خانی، مهری السادات تقوی، محسن حق شناس، علی فرمانی و قاسم اللهیاری به عنوان اعضای کمیسیون عمران و زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک و ولی چگینی، محسن حق شناس، مهری السادات تقوی، حسین صلح جو و مهدی مهدی خانی به عنوان اعضای کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای اسلامی شهر قزوین انتخاب شدند.
 
قاسم الهیاری، علی فرمانی، حسین صلح جو، مهری السادات تقوی و فاطمه اشدری به عنوان اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و بانوان انتخاب شدند.
 
همچنین محسن حق شناس، مهدی مهدیخانی، مهری السادات تقوی، ولی چگینی و علی فرمانی به عنوان اعضای کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی و ولی چگینی، فاطمه اشدری، حسین صلح جو، علی فرمانی و قاسم اللهیاری به عنوان اعضای کمیسیون خدمات شهری و نظارت بر شورایاری‌های شورای شهر قزوین انتخاب و معرفی شدند.
 
مهری السادات تقوی نیز با اکثریت آرا به عنوان نماینده شورا در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج شهرسازی انتخاب شد.   
 
کمیسیون بانوان که در شوراهای گذشته به شکل کمیته اداره می‌شد و تنها بانوان در آن حضور داشتند با نظر اعضای شورای ششم به شکل کمیسیون فعالیت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ ۵۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان