۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش موذن انقلاب را ایفا کرده است
کد خبر: ۳۵۱۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱۲ ساعت: ۱۰:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه این نهاد نقش موذن انقلاب را ایفا کرده است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی، غیردولتی و فراجناحی بوده که وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش موذن انقلاب را ایفا کرده است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین؛ حجت الاسلام غلامحسن شهسواری در نشست خبری که صبح امروز(سه‌شنبه) به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سالن جلسات این نهاد در قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: ۱۲ مرداد مصادف با چهلمین سال تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب است.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور ایجاد وحدت رویه و حفظ انسجام در برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌های انقلابی همچنین به جهت سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، هماهنگی، مدیریت و اجرای مراسم‌های رسمی و عمومی کشور تشکیل شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: این نهاد انقلابی و مردمی در طول بیش از چهار دهه از عمر پربرکت خود شاهد فراز و فرودهای بسیاری بوده اما همواره توانسته نقش موثری را در برگزاری مراسم‌ها و مناسبت‌ها، به لحظه و به هنگام ایفا کند و با اعلام فراخوان و دادن بیانیه و اطلاعیه از مردم برای حضور در برنامه‌ها و راهپیمایی‌ها دعوت کند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش موذن انقلاب را ایفا کرده است، گفت: نقش و زینت اصلی مراسم‌ها و برنامه‌ها مردم هستند که پشتوانه بزرگی برای برگزاری مناسبت‌ها و راهپیمایی‌ها هستند.

شهسواری عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی، غیردولتی و فراجناحی بوده که وابسته به هیچ حزب و جناحی نیست و همواره در طراز و خط انقلاب حرکت کرده است.



اجازه ندادیم هیچ برنامه‌ای به دلیل کرونا تعطیل شود

وی بیان کرد: هر چند بیماری منحوس کرونا در بسیاری از عرصه‌ها، آسیب‌هایی را به کشور وارد کرده است اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از فرصت‌ها استفاده کرده و اجازه ندادیم هیچ برنامه‌ای تعطیل شود البته سبک و شیوه برگزاری برنامه‌ها به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی متفاوت بود و یک مدل و ایده جدیدی برای برگزاری برنامه‌ها در طول ایام ۱۷ ماهه کرونا شاهد بودیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متولی برگزاری مراسم‌های انقلابی است؛ عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی می‌طلبد که اصحاب رسانه بیش از گذشته در انعکاس و پوشش برنامه‌ها تلاش کنند و ایده‌‌های خود را در برگزاری برنامه‌های مختلف به ما منتقل کنند.

وی با ابراز گلایه از برخی مسئولان استان به دلیل عدم حضور در بعضی از مناسبت‌ها گفت: متاسفانه برخی از مسئولان و روسای دستگاه‌ها توفیق همراهی مردم را در مراسم‌ها و مناسبت‌ها نداشتند در حالیکه داشته‌های امروز ما به یمن و برکت امام راحل و خون شهداست.

شهسواری با قدردانی از حضور گسترده و معنادار مردم در مناسبت‌های مختلف کشور به ویژه راهپیمایی‌ها یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب تاکنون در ایجاد همبستگی تشکل‌ها و جناح‌های سیاسی در برگزاری مراسم‌ها و آیین‌ها و همچنین ایجاد بستر و تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب نقش برجسته‌ای داشته است.

وی بیان کرد: امیدواریم تحت زعامت مقام معظم رهبری همچنین حمایت و پشتیبانی‌های همه جانبه ملت قدرشناس و فهمیم ایران اسلامی و با همراهی سایر اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دست اندرکاران اجرای برنامه‌ها، شاهد بزرگداشت مناسبت‌های انقلابی در سطح استان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان بیان کرد: یکی از اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به لحظه عمل کردن است که از جمله آن در فتنه سال ۷۸ بود که با فراخوان این نهاد در ۲۳ تیر سال ۷۸ مردم به میدان آمده و فتنه خاموش شد همچنین در فتنه عظیم سال ۸۸ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به خوبی نقش ایفا کرد و با اعلام فراخوان و حضور گسترده مردم در ۹دی فتنه خاموش شد. 

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان