۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین به جد پیگیر رتبه بندی معلمان در مجلس هستیم
کد خبر: ۳۵۱۷۴۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱۱ ساعت: ۱۲:۲۰ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

طرح رتبه بندی معلمان بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است

محمدبیگی گفت: ۱۰ سال است طرح رتبه بندی معلمان بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است و با وجود برنامه ششم توسعه این رتبه‌بندی هنوز عملیاتی نشده است.

به جد پیگیر رتبه بندی معلمان در مجلس هستیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، فاطمه محمدبیگی در دیدار با جمعی از نمایندگان جامعه معلمان و اعضای انجمن صنفی فرهنگیان استان قزوین با اشاره به لزوم اهتمام جدی دولت آینده برای کاهش دغدغه های این قشر زحمتکش گفت: دغدغه اول وزیرآموزش‌وپرورش دولت سیزدهم باید حفظ شأن و کرامت فرهنگیان و همین‌طور افزایش و ارتقای سطح آموزش دانش‌آموزان باشد.

وی اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان را یکی از مطالبات و دغدغه‌های فرهنگیان دانست و افزود: 10 سال است این طرح بین مجلس و دولت در رفت و برگشت است، با وجود برنامه ششم توسعه این رتبه‌بندی هنوز عملیاتی نشده است و فرهنگیان همچنان در انتظار اجرای آن هستند، در مجلس نیز به صورت جدی پیگیر نهایی شدن آن هستیم.

محمدبیگی ادامه داد: نومعلم ها نیز مشکلات عدیده‌ای دارند که رسیدگی به آنها از اولویت‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است و البته از اعضای این کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواستیم به معیشت و مطالبات نومعلمان توجه ویژه‌ای کنند.

رئیس فراکسیون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با تأکید بر لزوم حفظ کرامت و شأن فرهنگیان به عنوان عناصر مهم تربیت‌کننده نسل آینده مدیران موفق فردا گفت: اگر بتوانیم مانند بسیاری از کشورها حقوق معلمان را احیا کنیم و اگر فکر علم به دغدغه‌های معیشتی معطوف نشود می تواند مباحث علمی و تربیتی را عمقی در ذهن و فکر دانش‌آموز جای داده و نهادینه کند چرا که معلمان نقش مهمی در تربیت نیروهای شایسته آینده چه به عنوان پدران و مادران و چه به عنوان مدیران آینده بر عهده دارند.

انتهای پیام/6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان