۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین طبخ بیش از ۵ هزار پرس غذا در شب و روز عید غدیر
کد خبر: ۳۵۱۶۵۳ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۶ ساعت: ۱۵:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول هیئت رزمندگان اسلام خبر داد:

بیش از ۱۷ میلیون تومان توسط خیرین برای اطعام علوی اهداء شده است

حجت‌الله مددخانی گفت: عمده هزینه‌ها و منابع مالی که بالغ بر ۱۷ میلیون تومان می‌شود از طریق خیرین و اعلام عمومی(فضای‌مجازی و حقیقی) تامین شده است؛ در این لحظه نیز آماده دریافت کمک‌‌های مردمی هستیم.

طبخ بیش از ۵ هزار پرس غذا در شب و روز عید غدیر
حجت‌الله‌ مددخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی_مذهبی صبح قزوین، در خصوص اطعام روزغدیر اظهار کرد: موکب احباب‌الرضا(ع) هیئت رزمندگان اسلام قزوین که در ایام اربعین حسینی در مسیر نجف تا کربلا موکب برپا می‌کند و به زائرین آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات می‌دهد؛ از سال گذشته در جهت برگزاری مراسم اطعام علوی در روز عید غدیر اهتمام ویژه‌ای داشته است.

طبخ غذای گرم برای محرومین

وی افزود: سال گذشته برای اولین بار، دوهزار پرس غذای گرم طبخ و در حاشیه شهر و بین محرومین شهر قزوین توزیع شد؛ امسال نیز باتوجه به احادیث و روایات‌های زیادی که درمورد ثواب اطعام روزغدیر وجود دارد مبنی بر اینکه  اگر مومنی را اطعام کنیم مانند این است که تمام انبیا و صدیقین را اطعام کرده‌ایم، هیئت رزمندگان اسلام و موکب احباب‌الرضا(ع)، تصمیم گرفتند در شب و روز عیدغدیر خم 5 هزار پرس غذا طبخ و بین محرومین توزیع‌کنند.

مسئول هیئت رزمندگان اسلام گفت: برای طبخ غذا سه آشپزخانه در شهرک ناصرآباد، اقبالیه و قزوین برپا شده است؛ مجموع این سه آشپزخانه بیش از 5 هزار پرس طبخ خواهند کرد؛ البته توزیع غذا شرط محرومیت ندارد و عام می‌باشد.

مددخانی تصریح کرد: عمده هزینه‌ها و منابع مالی که بالغ بر ۱۷ میلیون تومان می‌شود از طریق خیرین و اعلام عمومی(فضای‌مجازی و حقیقی) تامین شده است؛ در این لحظه نیز آماده دریافت کمک‌‌های مردمی هستیم.

وی در پایان گفت: شماره کارت هیئت رزمندگان: ۶۲۷۳۸۱۱۰۶۰۳۳۵۷۷۲ به نام خود هیئت در بانک سپه است؛ از آنجایی که همچنان به کمک خیرین برای پوشش هزینه‌ها نیازمندیم عزیزان می‌توانند از این طریق کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان