۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۲۸ مرداد پایان طرح ترخیص خودرو‌های توقیفی در قزوین
کد خبر: ۳۵۱۶۳۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۶ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

۲۸ مرداد پایان طرح ترخیص خودرو‌های توقیفی در قزوین

طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو‌های توقیفی در استان قزوین که از خرداد ماه آغاز شده است، ۲۸ مرداد به پایان می‌رسد.

۲۸ مرداد پایان طرح ترخیص خودرو‌های توقیفی در قزوین
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح ترخیص خودرو‌هایی که قبل از ۲۹ اسفندماه پارسال توقیف شده اند از ۱۸ خرداد امسال شروع شده است و این طرح تا ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مالک یا نماینده قانونی این خودرو‌ها می‌توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی ابتدا به دفاتر پلیس + ۱۰ و در صورت لزوم به یگان توقیف کننده یا اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد، افزود: امکان پرداخت خلافی به‌صورت تقسیط وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند، مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

سرهنگ حسن پور افزود: خودرو‌هایی که هیچ‌گونه سابقه‌ای در سامانه شماره‌گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی هستند و باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: در این طرح شرایطی فراهم‌شده است تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو برای آن‌ها فراهم شود.

سرهنگ حسن پور گفت: برای تسریع و تسهیل خودرو‌های توقیفی هماهنگی لازم با بیمه مرکزی برای بخشش جریمه‌های دیرکرد و تقسیط هزینه خرید بیمه‌نامه انجام‌شده است.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان