۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین به مناسبت عید غدیر، خبرنگاران پرکار و فعال در حوزه کرونا واکسینه می‌شوند
کد خبر: ۳۵۱۶۲۸ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۶ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

به مناسبت عید غدیر، خبرنگاران پرکار و فعال در حوزه کرونا واکسینه می‌شوند

پیمان نامدار گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد خبرنگارانی که همواره حضور فعالی داشته و انعکاس دهنده اخبار و مسائل ستاد بوده‌اند، با رعایت اولویت به مناسبت عید سعید غدیر خم واکسینه شوند.

به مناسبت عید غدیر، خبرنگاران پرکار و فعال در حوزه کرونا واکسینه می‌شوند
پیمان نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت صبح قزوین با اشاره به واکسیناسیون خبرنگاران اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با معاون سیاسی استاندار قزوین طی امروز، مقرر شد اسامی خبرنگاران دخیل و پرکار در حوزه کرونا که در بازدیدهای میدانی، ستاد کرونای استانی، مراکز بیمارستانی و بهداشتی به ویژه اعضایی که در ۱۸ ماه گذشته در ستاد استانی کرونا همواره حضور فعالی داشته‌اند و انعکاس دهنده اخبار و مسائل ستاد بوده‌اند، با اولویت به مناسبت عید سعید غدیر خم واکسینه شوند.

وی به میزان سهمیه دز واکسن درنظرگرفته شده برای خبرنگاران افزود: برای تزریق مرحله نخست واکسن خبرنگاران، اسامی و کد ملی آنها را از رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونای استان درخواست کرده‌ایم و واکسیناسیون افراد براساس این لیست انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در توضیح نوع واکسن تزریقی به خبرنگاران اذعان کرد: نظر ستاد ملی کرونا و دکتر رئیسی معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان براین است هر نوع واکسنی که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد، در اختیار مردم به ویژه خبرنگاران قرار بگیرد.

تمام واکسن‌های موجود در دانشگاه مطمئن و بدون عارضه است

نامدار یادآور شد: تمام واکسن‌هایی که هم‌اکنون در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد جزو واکسن‌های مناسب، مطمئن و بدون عارضه است؛ واکسن ایرانی هم برای رفاه حال خبرنگاران درنظرگرفته شده است تا خبرنگاران در صورت تمایل، برای استفاده از آن در مضیقه قرار نگیرند و از سایر واکسن‌هایی هم که موجود باشد قطعا استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: ترتیب تزریق واکسن خبرنگاران براساس حضور فعال و در معرض خطر بودن آنهاست؛ ممکن است خبرنگاران دیگری در حوزه‌های دیگر فعالیت کنند که اولویت تزریق واکسن آنها براساس سن، بیماری خاص یا در گروه فاز سه در زمستان درنظرگرفته شود.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان