۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تسهیلات مورد نیاز بخش خصوصی باید تامین شود
کد خبر: ۳۵۱۶۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۵ ساعت: ۱۵:۵۹ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

موفقیت بخش خصوصی منجر به توسعه کشور می‌شود

استاندار قزوین گفت: موفقیت بخش خصوصی منجر به توسعه کشور می‌شود از این رو باید با همکاری یکدیگر و تعامل بخش خصوصی و دولتی، شرایط پیشرفت کشور را فراهم سازیم.

تسهیلات مورد نیاز بخش خصوصی باید تامین شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، بعد ازظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت‌الله جمالی‌پور در این جلسه با اشاره به اهمیت شفاف‌سازی در رشد و توسعه جامعه اظهار کرد: هر اندازه بتوانیم شفافیت ایجاد کنیم به سرعت توسعه کشور کمک کرده‌ایم چراکه کشورهای دیگر با توجه به این موضوع توانسته‌اند توسعه پایدار را در کشور خود رقم بزنند.

وی افزود: تمام فرصت‌ها را باید برای بخش خصوصی فراهم و کمک کنیم فعالیت‌ها به آسانی و به نحو احسن دنبال شود.

هماهنگی مناسبی بین مدیران استان وجود دارد

استاندار قزوین بیان کرد: هماهنگی مناسبی میان مدیران استان وجود دارد و دغدغه همه مدیران صیانت از بخش تولید است، از این‌رو از بخش تولید انتظار داریم منافع مردم تامین شود.

جمالی‌پور با اشاره به اینکه در حد توان زمینه را برای حمایت از بخش خصوصی فراهم خواهیم کرد، اذعان کرد: موفقیت بخش خصوصی منجر به توسعه کشور می‌شود از این رو  باید با همکاری یکدیگر و تعامل بخش خصوصی و دولتی شرایط پیشرفت کشور را فراهم سازیم.

وی تصریح کرد: لازم است به تامین تمام تسهیلات مورد نیاز برای بخش رونق خصوصی اقدام شود و معتقدیم اقدامات این بخش نباید  شفافیت در موضوعات مالیاتی و دولتی را چالش روبه‌رو کند.

گفتنی است، بررسی چگونگی مبنای محاسبه هزینه‌های ضایعاتی برگشتی توسط سازمان امور مالیاتی (استانی_ملی) و درخواست ایجاد پنجره واحد ثبت شرکت‌ها در محل اتاق بازرگانی قزوین با نظارت اداره‌کل امور اقتصادی و دارائی استان از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه عنوان شد و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۴۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان