۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توزیع ۲ هزار بسته گوشت قرمز در بین خانواده‌های نیازمند
کد خبر: ۳۵۱۶۲۰ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۵ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

توزیع ۲ هزار بسته گوشت قرمز در بین خانواده‌های نیازمند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از توزیع ۲ هزار بسته گوشت قرمز در بین خانواده‌های نیازمند در استان قزوین خبر داد.

توزیع ۲ هزار بسته گوشت قرمز در بین خانواده‌های نیازمند
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛حجت الاسلام رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: همزمان با دهه امامت و ولایت ۲ هزار بسته گوشت قرمز ویژه طرح قربانی ذی الحجه در بین خانواده‌های نیازمند در استان قزوین توزیع می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی افزود: این اقدام با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا صورت می‌گیرد.

اوگفت : خانواده‌های نیازمند توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین شناسایی شدند و با مشارکت این کانون‌ها در شهرستان‌های آبیک، البرز و تاکستان بسته‌های گوشت در بین خانواده‌های نیازمند و محروم توزیع خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با مشارکت خیران توزیع بسته‌های معیشتی را در بین نیازمندان در مناسبت‌های مختلف دارند که در این دهه هم به تأسی از سیره ائمه اطهار کمک به نیازمندان با توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی از سوی کانون‌ها در حال انجام است.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان