۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واکسیناسیون ۳ هزار نفر از جامعه هدف بنیاد شهید قزوین
کد خبر: ۳۵۱۶۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۵ ساعت: ۱۰:۴۲ ↗ لینک کوتاه

واکسیناسیون ۳ هزار نفر از جامعه هدف بنیاد شهید قزوین

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تاکنون بیش از سه هزار نفر معادل ۶۰ درصد از جامعه ایثارگر و خانواده شهدا در استان واکسن کرونا زده اند.

واکسیناسیون ۳ هزار نفر از جامعه هدف بنیاد شهید قزوین
 

به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛حقایق پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: تاکنون بیش از سه هزار نفر از جامعه ایثارگر و خانواده شهدا در استان واکسن کرونا زده اند و بیشتر والدین معظم شهدا نیز هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده‌اند.

به گفته او، ۶۰ درصد از جامعه هدف بنیاد شهید قزوین علیه کرونا واکسینه شده اند.

حقایق پور افزود: در مرحله نخست واکسن کرونا به والدین معزز ۲ شهید و ۳ شهید و جانبازان ۷۰ درصد استان و در مرحله دوم به جانبازان بالای ۵۰ درصد واکسن کرونا تزریق شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان ابنکه بیش از ۴۰ درصد جانبازان قزوینی بالای ۲۵ درصد هستتد، تصریح کرد: هم اکنون واکسیناسیون کرونای جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد و همسران جانبازان ۷۰ درصد در حال انجام است و هیچ گونه محدودیتی و مشکلی در این زمینه نداریم.

وی تاکید کرد: ایثارگرانی که واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، باید تا پایان واکسینه شدن تمام افراد جامعه علیه این بیماری همچنان تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: طرح پایش سلامت با هدف خدمات‌دهی مطلوب درمانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دستور کار بنیاد شهید استان قرار دارد و والدین شهدا، همسران شهدا و جانبازان ۷۰ درصد با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت، در اولویت گروه‌های ایثارگری پایش سلامت هستند.

حقایق پور اضافه کرد: این طرح، با هدف تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامتی و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران اجرا می‌شود.

وی یاد آور شد: تاکنون بیش از هفت هزار بسته بهداشتی بین جامعه ایثارگران استان توزیع شده است تا از مبتلا شدن آن‌ها به این بیماری پیشگیری شود.

استان قزوین دارای سه هزار شهید سرافراز و هفت هزار و ۲۶۸ جانباز است.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان