۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین دولت بعدی حل مشکلات خوزستان را به صورت جدی دنبال کنند/ اختلال در مسئله واکسن ناشی از بدقولی فروشندگان آن بود
کد خبر: ۳۵۱۵۲۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۵/۱ ساعت: ۱۲:۵۸ ↗ لینک کوتاه

رهبر انقلاب پس از دریافت دز دوم واکسن کرونا:

دولت بعدی حل مشکلات خوزستان را به صورت جدی دنبال کنند/ اختلال در مسئله واکسن ناشی از بدقولی فروشندگان آن بود

رهبر انقلاب گفتند: مسئولان و دولت بعدی حل مشکلات خوزستان را به صورت جدی دنبال کنند.

دولت بعدی حل مشکلات خوزستان را به صورت جدی دنبال کنند/ اختلال در مسئله واکسن ناشی از بدقولی فروشندگان آن بود

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛حضرت ایت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب پیش از ظهر امروز (جمعه) یکم مرداد ماه، نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا کوو ایران برکت را دریافت کردند.

رهبر انقلاب پس از دریافت نوبت دوم واکسن ایرانی کرونا گفتند: در این ۷-۸ روز اخیر یکی از نگرانی‌های ما مسئله خوزستان و مسئله آب مردم و مشکلات مردم بود.

ایشان اظهار کردند: واقعا دردآور است برای انسان که مشاهده بکند استان خوزستان با این مردم وفاداری که در این استان هستند، با این همه امکانات و استعدادهای طبیعی‌ای که در این استان وجود دارد،‌ با این همه کارخانجاتی که در این استان وجود دارد، وضع مردم به جایی برسد که آنها را ناراضی کند و ناراحت کند آنها را.

رهبر انقلاب بیان کردند: اگر چنانچه توصیه‌هایی که نسبت به آب خوزستان و فاضلاب خوزستان مورد توجه قرار میگرفت حالا مسلما این اشکالات را نداشتیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای تصریح کردند: حالا خب که مردم ناراحتیشان را بروز دادند و اظهار کردند هیچ گله‌ای نمیشود از مردم داشت. ناراحت‌اند،‌مشکل آب مشکل کوچکی نیست آن هم در آن هوای کذایی خوزستان، آن هم مردم خوزستان که بسیار مردم باوفایی هستند.

 رهبر انقلاب بیان کردند: در دوران هشت سال دفاع مقدس آنهایی که لب خط مقدم مشکلات بودند مردم خوزستان بودند و انصافا ایستادند.

ایشان افزودند: من از نزدیک شاهد بودم. من دیدم از نزدیک که مردم خوزستان چقدر باوفا و بااهتمام جوانهایشان را فرستادند، مردانشان را فرستادند، زنهایشان کمک کردند و این مردم باوفا و علاقمند نبایستی دچار این مشکلات باشند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: نمی‌شود واقعا ملامت کردم مردم را و بایستی به کار مردم رسیدگی بشود. باید رسیدگی میشد اگر رسیدگیهای لازم در وقت خود انجام میگرفت مسلم این وضعیت برای مردم پیش نمی‌آمد.

رهبر انقلاب تصیح کردند: حالا همه خب الحمدلله دستگاه‌های مختلف،‌دولتی و غیردولتی و اینها مشغول کار شدند. این کارها را دنبال کنند و با جدیت دنبال کنند. حالا دولت بعد هم که خواهد آمد ان‌شاء الله به این مسئله به جد بپردازد.

ایشان بیان کردند: اختلالی در برخی از موارد در مسئله تقسیم واکسن بین مردم به وجود آمد که البته عمدتا ناشی از بدقولی کسانی بود که قول داده بودند واکسن را به ما بفروشند و بدقولی کردند.

رهبر انقلاب اظهار کردند: این یک بار دیگر به ملت ایران و مسئولین کشور یادآوری میکند که ما بایستی در همه مسائل بتوانیم روی پای خودمان بایستیم و تکیه به دیگران مشکلاتی به وجود می‌آورد کمااینکه در این قضیه هم مشکلاتی به وجود آورد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: البته چاره‌ای نداشتیم در کنار تولید داخلی واکسن ناچار بودیم و هستیم که از تولیدات کشورهای دیگر هم تا آن حدی که قابل اطمینان هست استفاده کنیم و استفاده خواهیم کرد. لکن تلاش را باید گذاشت روی تولید داخل و مردم نبایستی منتظر و معطل بمانند. انشاءالله تقسیم این واکسن با آسانی و روانی کامل صورت بگیرد در بین همه مردم و مسئولین محترم به این نکته توجه خواهند کرد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان