۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین رها کردن دختر ۱۳ ساله در جزیره‌ای متروکه با هدف تربیتی!
کد خبر: ۳۵۱۵۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۳۰ ساعت: ۱۱:۳۴ ↗ لینک کوتاه

رها کردن دختر ۱۳ ساله در جزیره‌ای متروکه با هدف تربیتی!

والدین سنگدل یک نوجوان ۱۳ ساله‌ی چینی، او را در جزیره‌ای متروکه رها کردند تا با این کار به او درس زندگی بدهند.

رها کردن دختر ۱۳ ساله در جزیره‌ای متروکه با هدف تربیتی!

به گزارش سرویس ایران وجهان صبح قزوین ؛همه‌ی ما در دوران کودکی شیطنت‌ها و بازیگوشی‌های خودمان را داشته‌ایم؛ از بستن نخ به بال پروانه بگیر تا گیر انداختن یاکریم زیر سبد تا شکستن سر همکلاسی‌مان در بازی گرگم به هوا و نهایت شاید هدف قرار دادن کله‌ی معلم‌ها با گچ وقتی داشتند روی تخته سیاه چیز می‌نوشتند و در طرف دیگر البته والدین‌مان هم برای خودشان روش‌هایی برای مقابله با این شیطنت‌ها داشتند. البته همه بر این اتفاق نظر داشتند که این رفتارها، «اقتضای سن» ما بچه‌هاست. اما همیشه والدین به‌راحتی از کنار این شیطنت‌ها نمی‌گذرند و برای اصلاح این جور رفتار‌ها و در پاسخ به آن، گاه اقدامات افراطی‌ای را برمی‌گزینند.

این دقیقا همان چیزی‌ست که برای این دختر ۱۳ ساله‌ی چینی اتفاق افتاده است. در یک اتفاق هولناک، والدین این دخترک چینی که از درس نخواندن و ترک تحصیل او کلافه شده بودند، برای نشان دادن اعتراض خود به حضور مداوم دختر در خانه و انجام ندادن کاری مفید، تصمیم گرفتند درسی به او بدهند که تا آخر عمر در خاطرش بماند. آن‌ها در راستای تحقق این امر مهم او را در جزیره‌ای متروکه ـ بدون آب لوله‌کشی، بدون برق، و طبیعتا بدون سکنه ـ در یک کیلومتری شهر روشانِ استان شاندونگ رها کردند تا بدین ترتیب وی یاد بگیرد با مشکلات زندگی به‌درستی دست و پنجه نرم کند.

به گزارش China Press، دخترک بخت‌برگشته دو روزِ سخت را با ترس و وحشت فراوان در این جزیره سپری کرده بود. اما بخت یارش بود چرا که چند صیاد را که بر حسب اتفاق در حال گذر از آنجا بودند، دیده و با گریه و التماس ماجرا را تعریف کرده و ازشان خواسته بود تا او را از جزیره نجات بدهند.

در نهایت با خبردار شدن پلیس و اعزام‌شان به این جزیره متروکه، ماجرا ختم به خیر شد. وقتی ماموران پلیس او را پیدا کردند، دخترک به آن‌ها گفته بود که دیگر نمی‌تواند با آذوقه‌ی آب و بیسکویت دوام بیاورد.

نجات بعد از دو روز تنهایی

ماموران پلیس با تماس با والدین کودک، به آن‌ها دستور دادند که دختر پریشان‌حال و آشفته‌شان را به خانه ببرند. پدر و مادر دختر با بی‌میلی قبول کردند و البته عنوان کردند که به نظرشان به خاطر همان دو روز زندگی در آن جزیره‌ی متروکه، دختر به اندازه‌ی کافی بزرگ شده و درس زندگی مد نظر آن‌ها را یاد گرفته!

منبع: روزیاتو

انتهای پیام/ 1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان