۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تصویب تفحص از سازمان شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع مجلس
کد خبر: ۳۵۱۵۰۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۳۰ ساعت: ۹:۲ ↗ لینک کوتاه

عباسپور خبر داد:

تصویب تفحص از سازمان شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع مجلس

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با تحقیق و تفحص از سازمان شهرک‌های خبر داد.

تصویب تفحص از سازمان شهرک‌های صنعتی در کمیسیون صنایع مجلس
 

به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین  به نقل از خانه ملت، روح‌الله عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: دستورکار نخست جلسه امروز، بررسی درخواست تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی بود که نمایندگان متقاضی و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، توضیحات لازم را در این زمینه ارائه دادند.

وی افزود: پس از استماع گزارش، کمیسیون صنایع و معادن مجلس توضیحات را قانع‌کننده ندانست و مقرر شد، طرح تحقیق و تفحص برای بررسی به جلسه علنی ارسال شود تا نمایندگان در صحن پارلمان، درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، نحوه واگذاری زمین‌های شهرک‌های صنعتی، کارآمدی مدیریتی، شیوه به‌کارگیری نیروی انسانی و … را از محورهای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی دانست.

عباسپور همچنین، دومین دستورکار کمیسیون صنایع و معادن را ادامه بررسی طرح اصلاح قانون معادن دانست و ادامه داد: مواد ۲۲، ۲۳ و ۲۴ این طرح که درباره کاهش حریم معادن و مدت استعلام وزارت صمت از دستگاه‌های مربوطه برای صدور مجوز اکتشاف و فعالیت بود در نشست امروز بررسی شد.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان