۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مردم آبیک در عطش حمایت مسئولین
کد خبر: ۳۵۱۴۷۱ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۸ ساعت: ۱۲:۲۴ ↗ لینک کوتاه

اعتراض در پی اعتراض؛

شهروندان آبیکی در حسرت تامین ابتدایی‌ترین نیاز زندگی

مردم آبیک چندین سال است که از ابتدایی‌ترین حق خود یعنی داشتن آبی سالم بی‌بهره هستند اما آنچه منجر به نارضایتی بیشتر آن‌ها شده وعده‌هایی است که از سوی مسئولان بیان می‌شود و در نهایت به نتیجه نمی‌رسد.

مردم آبیک در عطش حمایت مسئولین

به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، موضوع آب شرب در شهرستان آبیک موضوع جدیدی نیست و مردم این شهرستان چندین سال است که از ابتدایی‌ترین حق خود یعنی داشتن آبی سالم بی‌بهره هستند اما آنچه منجر به نارضایتی بیشتر آن‌ها شده وعده‌هایی است که از سوی مسئولان بیان می‌شود و در نهایت به نتیجه نمی‌رسد.

بدون شک آب باارزش‌ترین ماده موجود بر روی کره خاکی است به‌طوری‌که برخی از کارشناسان جنگ جهانی بعدی را جنگ بر سر آب پیش‌بینی کرده‌اند. آب از دو بعد بهداشتی و اقتصادی برای انسان‌ها حائز اهمیت است از بعد اقتصادی منجر گردش چرخهٔ صنعت می‌شود و از نظر بهداشتی تضمین کنندهٔ سلامت است.


یکی از مشکلات بهداشتی برخی از شهرها عدم برخورداری و ناتوانی در فراهم کردن آب آشامیدنی سالم برای عموم مردم است که متأسفانه بعضی از شهرستان‌های استان قزوین نیز مانند آبیک و بوئین زهرا از این امر مستثنی نیستند.

سلامتی انسان‌ها در گرو استفاده از آب آشامیدنی سالم است و این امر جزو اصلی‌ترین وظایف هر دولتی است، اما مردم شهرستان آبیک چندین سال است که از ابتدایی‌ترین حق خود یعنی داشتن آبی سالم بی‌بهره بوده‌اند. 








انتهای پیام/6006

 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان