۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اسم «فاطمه» در بین دختران و «علی» در بین پسران رکورد شکست
کد خبر: ۳۵۱۴۵۴ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۸ ساعت: ۷:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین:

بیش از ۹۶ درصد مردم استان برای ثبت کارت هوشمند ملی اقدام کرده‌اند

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین گفت: اسامی پرطرفدار پسر در سال‌جاری شامل امیرعلی، آریا، ابوالفضل، علی و آراد و اسامی پرطرفدار دختر شامل فاطمه، رستا، زهرا، دلسا و بهار است.

اسم «فاطمه» در بین دختران و «علی» در بین پسران رکورد شکست

حسن صومی، مدیر کل ثبت احوال استان قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به اسامی پرطرفدار ثبت شده دختر و پسر در سال‌جاری اظهار کرد: اسامی پرطرفدار پسر شامل امیرعلی، آریا، ابوالفضل، علی و آراد و اسامی پرطرفدار دختر شامل فاطمه، رستا، زهرا، دلسا و بهار است.

وی افزود: اسامی پرطرفدار ثبت شده پسر در سال گذشته شامل امیرعلی، امیرحسین، امیرعباس، آریا و علی و اسامی پرطرفدار دختر شامل فاطمه، رستا، زهرا، آوا و هلما است.

مدیرکل ثبت احوال استان قزوین ادامه داد: باتوجه به اینکه آمار فوتی و تولد دختران و پسران در سه ماه نخست سال‌جاری جمع‌آوری نشده است، آماری در این خصوص در دسترس نداریم.

صومی با اشاره به اجرای طرح کارت هوشمند ملی بیان کرد: تقریبا بیش از 96 درصد مردم استان برای ثبت کارت هوشمند ملی اقدام کرده‌اند.

وی اذعان کرد: واجدین شرایط برای ثبت کارت هوشمند ملی شامل یک میلیون و 280 هزار و 995 نفر بوده و 986 هزار و 36 نفر ثبت‌نام کردند.

این مقام مسئول مطرح کرد: تا به امروز 819 هزار و 292 مورد کارت هوشمند ملی صادر شده است و امیدواریم سایر مردم نیز در طرح کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/4006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان