۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین مفتخرم که نامم در تاریخ والیبال ایران به عنوان اولین لیبروی المپیک ثبت شد
کد خبر: ۳۵۱۴۱۲ نویسنده: مهدی مرندی تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۶ ساعت: ۸:۵۳ ↗ لینک کوتاه

لیبروی قزوینی تیم‌ملی والیبال:

برای دومین بار در المپیک حضور خواهم داشت

مهدی مرندی گفت: بنده مفتخرم که نامم در تاریخ والیبال ایران به عنوان اولین لیبروی المپیک ثبت شد و بسیار خوشحالم که برای دومین‌بار در المپیک حضور خواهم داشت.

مفتخرم که نامم در تاریخ والیبال ایران به عنوان اولین لیبروی المپیک ثبت شد
مهدی مرندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین درخصوص وضعیت جسمانی خود برای حضور در بازی‌های المپیک اظهار کرد: در مدتی که مصدوم بودم، خداوند صبر و پشتکار خوبی به بنده عطا کرد تا تسلیم نشوم؛ شرایط برای من بسیار سخت بود؛ چرا که لیبروی فیکس تیم‌ملی بودم و در اوج آمادگی مصدوم شدم؛ آن زمان می‌دانستم حریفانم درحال تمرین هستند و بازگشت به شرایط قبل از مصدومیت سخت بود؛ اما دست از تلاش برنداشتم و دوباره به جایگاهی که حقم بود رسیدم.

وی افزود: قشنگ‌ترین نماهای ورزش در المپیک رخ می‌دهد؛ حضور در کنار بزرگترین وررشکاران جهان در المپیک حس غرور دارد؛ بنده نیز مفتخرم که نامم در تاریخ والیبال ایران به عنوان اولین لیبروی المپیک ثبت شد و بسیار خوشحالم که برای دومین‌بار در المپیک حضور خواهم داشت.

تیم ملی وضعیت خوبی دارد

بازیکن تیم‌ملی والیبال درباره وضعیت تیم‌ملی والیبال گفت: تیم‌ملی وضعیت خوبی دارد اما شرایط کرونا اجازه نداد بازیکنان بیشتر درکنار هم باشند؛ اما در مسابقات آخری که برگزار شد بازیکنان تیم‌ملی نشان دادند که می‌توانند خوب بازی کنند؛ همه تیم‌ها با تمام قوت خود در این بازی‌ها شرکت می‌کنند و امیدوارم بتوانیم در این دوره از رقابت‌های با همه سختی‌هایی که دارد شگفتی‌ساز شویم.

مرندی در پایان گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد در بازی‌ها چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ بنابراین بازی به بازی باید جلو برویم؛ بازی‌ها بسیار سخت است؛ متاسفانه و یا خوشبختانه بازی اول تیم‌ملی ایران نیز با لهستان نایب قهرمان لیگ‌جهانی است؛ تمام تلاش ما این است که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان