۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مهدی مرندی، لیبروی والیبال کشور راهی المپیک شد
کد خبر: ۳۵۱۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۹ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولین؛

مهدی مرندی، لیبروی والیبال کشور راهی المپیک شد

مراسم بدرقه مهدی مرندی، اولین لیبروی المپیکی والیبال کشور به المپیک۲۰۲۱ توکیو با حضور استاندار و جمعی از مسئولین استانی در سالن جلسات استانداری برگزار شد‌.

مهدی مرندی، لیبروی والیبال کشور راهی المپیک شد
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در مراسم بدرقه مهدی مرندی، نماینده شایسته ورزش استان به رقابت‌های المپیک و پارالمپیک۲۰۲۱ توکیو اظهار کرد:  امیدوارم این ورزشکار قزوینی و هم‌تیمی‌هایش بتوانند برگ زرینی را به افتخارات ورزش جمهوری اسلامی ایران در المپیک بیفزایند و با یک مدال رنگین بازگردند.

وی افزود: در این سالها ورزش جمهوری اسلامی از رشد بسیار بالایی برخوردار بوده است؛ ما شاهدیم که کشورمان در همه رشته‌‌های ورزشی و در میادین جهانی نقش‌آفرینی می‌کند؛ در والیبال هم به همت مرندی و مرندی‌ها در ۱۰ سال اخیر جز تیم‌های مطرح بوده‌ و هستیم.

استاندار قزوین‌گفت: والیبال کشورمان در مقابل بسیاری از تیم‌های بزرگ جهان برنده بوده‌است؛ مهدی مرندی از تجربیاتی که دارد می‌تواند برای موفقیت تیم‌ملی بهره بگیرد.



وی افزود: ورزش علاوه براینکه یک تفریح است؛ یک ظرفیت بسیار مهم برای نشاط اجتماعی نیز است؛ امروز ورزش یک دیپلماسی بسیار قوی و قدرتمند برای روابط بین ملت‌هاست؛ یعنی ورزشکاران در سطوح بین‌المللی پیام‌آوران و پیامرسانان بسیار مهمی برای کشورشان هستند؛ ورزش و ورزشکاران می‌توانند روابط بین‌کشورها را تسهیل کنند.

این مقام‌مسئول ادامه داد: از آنجایی که ورزش ظرفیت پیام‌رسانی سیاسی، اجتماعی، و اقتصادی دارد؛ سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای در عرصه ورزش رقم می‌خورد؛ زیرا با این امتیاز منافع بی‌شماری برای کشورها به دست می‌‌آید؛ جمهوری اسلامی نیز در این سالها سعی کرده است از این ابزار استفاده کند و ورزشکاران خوبی همچون مهدی مرندی را تربیت کند.
 
عباس علایی مقدم نیز در این مراسم اظهار کرد: قبل از بازی‌های آسیایی، مهدی مرندی تنها نماینده و ورزشکار قزوینی بود که در بازی‌های المپیک حضور داشت؛ هدف‌گذاری ما برای بازی‌های آسیایی حضور ۸ بازیکن بود که به ۱۹ نفر رسید؛ در آن بازی‌ها موفق به کسب ۸ مدال شدیم که مهدی مرندی نیز جز بازیکنان مدال‌آور بود.

وی افزود: اولین نفراتی که توانستد در بازی‌های المپیک۲۰۲۱ راه یابند از ورزشکاران قزوینی بودند؛ اما متاسفانه با اتفاقی که برای بهمن عسگری رخ داد از حضور این ورزشکار توانمند در المپیک محروم شدیم‌.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: استان قزوین ورزشکاران بسیار خوب زیادی دارد؛ از همه کسانی که برای ورزش استان تلاش کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم تیم‌ملی والیبال با حضور مهدی مرندی در اولین مهمترین آوردگاه جهان خوش بدرخشد.



مهدی مرندی نیز با حضور در این مراسم اظهار کرد: خدا را بخاطر منتی که بر سر بنده گذاشت تا برای دومین‌بار پیاپی در المپیک حضور داشته باشم شاکرم؛ وصف حال و شرایطی که باعث شد تا دوباره بعد از یک مصدومیت سنگین به اردوهای تیم‌ملی بازگردم دشوار است؛ فکر می‌کنم همه ورزشکاران باید شب و روز بگذارند تا به این رویداد مهم دست پیدا کنند.

وی افزود: همه این سال‌ها زحمت کشیدم؛ از پدرم که حامی من بوده و هست تشکر می‌کنم؛ امیدوارم بتوانیم در مسابقات المپیک شگفتی‌ساز شویم و در رشته والیبال اولین مدال المپیک را کسب کنیم.

لیبروی تیم‌ملی والیبال گفت: همه کشورها با بهترین نفرات خود در المپیک شرکت می‌کنند؛ ۱۲ بازیکن تیم‌ملی ایران نیز ترکیبی از باتجربه‌ها و جوان‌ها هستند؛ امیدوارم امسال بتوانیم با رهبری خوب سعید معروف نتیجه‌ای که مردم دوست دارند به دست آوریم.

وی درپایان گفت: تیم ملی از شرایط خوبی برخوردار است؛ امیدوارم بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان