۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین دوست دارم الگوی جوان‌ها باشم/ قله‌های متعددی را با پای پیاده فتح کردم
کد خبر: ۳۵۱۳۷۷ تاریخ انتشار: ۱۴۰۰/۴/۲۱ ساعت: ۸:۱ ↗ لینک کوتاه

کوه‌نورد گیلانی:

هدفم فتح قله سهند و آرارات به صورت همزمان است

تیمور شعبانی کومله گفت: از نظر من جوان‌ها باید الگوی مناسبی برای سرمشق قرار دادن داشته باشند؛ دوست دارم الگوی جوان‌ها باشم.

دوست دارم الگوی جوان‌ها باشم/ قله‌های متعددی را با پای پیاده فتح کردم
تیمور شعبانی کومله، کوهنوردی گیلانی درخصوص هدف کوه‌نوردی خود در مصاحبه با صبح قزوین، ابراز کرد: هدفم از این پیاده‌روی فتح قله سهند، آرارات ترکیه و یا آرارات ارمنستان به صورت همزمان است؛ مسیر رفت و برگشت این سفر ۲۴۰۰ کیلومتر می‌باشد که برای طی آن ۶۵ روز به خود فرصت داده‌ام؛ پیش‌تر از این کوه‌های البرز، دماوند و سبلان را پیاده طی کرده‌ام.

وی افزود: در گذشته و جوانی قهرمان پرورش اندام بودم و برای شرکت در مسابقات کشوری نیز انتخاب شده‌ام؛ اما بعد از آن که ازدواج کردم شرایط تغییر کرد و به پیاده‌روی و کوه‌نوردی روی آوردم؛ در ابتدا برای شروع یک فعالیت نیمه‌حرفه‌ای به سمت سلسه جبال البرز رفتم اما وقتی این هدف مرا ارضا نکرد قله نوردی را آغاز کردم.

این کوه‌نورد گفت: بااینکه خیلی‌ها فکر نمی‌کردند بتوانم از پس این کار برآیم اما به امیدخدا قله‌های متعددی را با پای پیاده فتح کردم؛ از نظر من جوان‌ها باید الگوی مناسبی برای سرمشق قرار دادن داشته باشند؛ دوست دارم جوان‌ها از هدف و کار من الگو بگیرند.

انتهای پیام/۳۰۰۳

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان